A közhasználatban Don Peppers terjesztette el többek között az ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) fogalmát is, aki a New York Times szerint az 50 legrangosabb üzleti gondolkodó között számon tartott CRM guru. Ő a 1:1 marketing megalkotója is, amely egy teljesen új vásárlóorientált stratégiát jelent; a vevőadatbázis és az interaktív kommunikáció használatával személyre szabottan kínálja a vállalat többféle termékét vagy szolgáltatását. Ennek fényében Don Peppers cége, a Peppers & Rogers Group - a világ első számú ügyfélközpontú tanácsadó cége - az ügyfelek személyes igényeire kínál megoldást.
Tanácsok a gurutól ■ A CRM guru, aki a Rules to Break & Laws to Follow és más nemzetközi sikerkönyvek szerzője is egyben, az IIR Magyarország szervezésében most Budapestre látogat. Egésznapos prezentációja segít abban, hogy a hallgatóság újraértelmezze és átgondolja marketing- és CRM-stratégiáját.
Az első napon Don Peppers előadásában a résztvevők megtudhatják, hogyan alkalmazkodhat a stratégia az egyes ügyfélértékekhez, továbbá, hogy a vállalati kultúrának milyen szerepe van a sikeres ügyfélkapcsolatokban. Az előadás során választ kaphatnak arra, hogy mit tehetnek a közösségi médiumok vállalatunkért, és példákon keresztül láthatóvá válik, az egyes social media eszközök miként tudják pozitívan befolyásolni a vállalat életét. Végül a másnapi szemináriumot előre vetítve, a napot egy kerekasztal beszélgetés zárja, amelynek résztvevői a magyar piac és a nemzetközi trendek összehasonlítására tesznek kísérletet.
A második napon egy szeminárium keretében a résztvevők megtudhatják, mitől lesz páratlan az ügyfélélmény a Vodafone jelenleg is futó CRM projektjének bemutatásával, valamint a hűségprogramok megtervezésének és kivitelezésének kritikus lépéseit az AXA Csoport esettanulmánya alapján. Továbbá, előadást hallhatnak a résztvevők az ügyfélkezelés újratervezéséről és az új üzleti kapcsolatok kiépítéséről a social media korában. Választ kaphatnak arra is, mitől lesz egységes az ügyfélkép, hogyan alakítsanak ki hozzáférési jogosultságot a biztonságos adatok kezeléséhez.
1+1 nap ■ Amennyiben a fenti kérdések foglalkoztatják, érdemes ellátogatni december elsején az IIR Magyarország egésznapos konferenciájára, valamint a rákövekező napon tartandó szemináriumra, amelynek fókusza a hazai gyakorlaton van, lehetőséget adva arra, hogy interaktív jelleggel tanuljanak a résztvevők a CRM nagyvállalati tapasztalataiból a social media által átitatott üzleti környezetben.
Bővebb információ a rendezvényről valamint regisztrációs lehetőség az esemény honlapján található. (x)A NIS2-megfelelőség néhány technológiai aspektusa
A legtöbb vállalatnál a megfeleléshez fejleszteni kell a védelmi rendszerek kulcselemeit is.
CIO KUTATÁS
TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?
Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »
Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak