Szeptember 30-tól megjelenhetnek az első reklám videók a képmegosztó felületén.

A jelek szerint véget értek a kísérletezések, a tesztidőszak és az Instagramot végérvényesen elérik a hirdetések. A Facebook által 1 milliárd dollárért felvásárolt képmegosztó szolgáltatás a legdinamikusabban fejlődő ilyen jellegű alkalmazás, éppen ezért nagyon nem mindegy, hogy milyen formátumban jelennek meg rajta reklámok úgy, hogy a felhasználók azt el is viseljék.

Videóban mutathatják meg

A cég bejelentésében foglaltak szerint a várakozásnak vége és szeptember 30-tól kezdve 30 országban (köztük Olaszország, Spanyolország, Mexikó, India és Dél-Korea) bekerülnek a hirdetések a képfolyamokba. Eddig több elképzelés létezett, illetve teszt futott arra vonatkozóan, hogy ez miként nézzen ki és úgy fest, hogy az állóképek, a lapozható galériák (carousel) helyett maradt a videó.

Az nem egyértelmű, hogy a korábbi modellek eltűnnek-e, az viszont tény, hogy a mai bejelentésben már csak a 30 másodperces mozgókép lehetősége szerepel hirdetési eszközként. Az átlagfelhasználók egyébként ennek a felét, legfeljebb 15 másodpercet szentelhetnek egy-egy videónak. A lehetőségek között van még a nemrég bejelentett fekvő és álló formátumú képek, videók is, illetve szó esett a Marquee elnevezésű prémium opcióról, ami rövid időszak alatt széles körben ad hírt egy-egy eseményről, vagy termékről.

Az Instagram posztjában külön hangsúlyt kap az a körülmény, hogy a Facebook infrastruktúrája, technológiai megoldásai lehetővé teszik, hogy a képmegosztón futó kampányok hatékonyan és jól optimalizálva jelenjenek meg. A jövőbeli hirdetőknek udvarló sorok pedig azt bizonygatják, hogy mennyi, hatékony kampány futott le eddig is a Guilt Group, a The North Face, vagy a Made.com jóvoltából.

Jövőre várják a csúcspontot

Azt egyelőre nem tudjuk, hogy a magyar felhasználók szeptember 30-át követően találkoznak-e majd hirdetésekkel, az azonban biztos, hogy az immáron 300 millió aktív felhasználóval bíró Instagram főleg jövőre tervez komolyabb bevételekkel. Mindezt Kevin Systrom CEO is alaposan megtámogatta a nemrég adott interjújában, amikor azt taglalta, hogy az app gyorsabban és többet fog termelni, mint a vetélytársak.

Ezt a véleményt egyébként az elemzők is támogatják, mivel jövőre 1,2-2 milliárd dolláros bevételt jósolnak az appnak. A szolgáltatás jellegét (egyszerűségét) tekintve, illetve a Facebook tavalyi 12,5 milliárd dolláros éves bevételét ismerve ez kifejezetten jó teljesítmény lenne a mindössze 2010-ben indult vállalkozástól.

Mobilitás

Robot hajókból álló hadosztályt tesztel az amerikai haditengerészet

A Csendes-óceánon vasárnap kezdődött az a nemzetközi haditengerészeti gyakorlat, amelynek során a legénység nélküli hajók alkalmazásáról is értékes tapasztalatokat gyűjtenének.
 
Hiába jelennek meg százszámra tanácsok, best bractice-ek, trendek, pozitív változásokat mutató elemzések az adatvédelemről, az adatokkal kapcsolatos kockázatok továbbra sem enyhültek.

a melléklet támogatója a Tech Data

A Világgazdasági Fórum figyelmeztetése szerint jelentős szakadék tátong a C-szintű vezetők és az információbiztonságért felelős részlegek helyzetértékelése között.

A járvány üzleti vezetőt csinált a CIO-kból

Az EU Tanácsa szerint összeegyeztethető a backdoor és a biztonság. Az ötlet alapjaiban hibás. Pfeiffer Szilárd fejlesztő, IT-biztonsági szakértő írása.
Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizenegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2022 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.