A cég immár globálisan árulja tavaly ősszel nagy sietséggel bevezetett előfizetői csomagját. Ezzel párhuzamosan a korábban ellenőrzött, de nem fizető fiókokat megfosztják a privilégiumuktól.

Immár senkit nem akadályozhatnak a földrajzi korlátok abban, hogy twitteres fiókja mellé kék megkülönböztető jelzést vásároljon. A közösségi platform ugyanis tegnap bejelentette, hogy globálissá bővítette Blue előfizetői szolgáltatását.

A havonta 8 (iOS-alkalmazáson keresztül 11) dollárért megvásárolható csomag az ikonikus kék pipa mellett több extra funkciót biztosít a felhasználónak. Például hosszabb üzeneteket írhatnak, utólag is szerkeszthető bejegyzéseiket az algoritmus kedvezőbben sorolja be az üzenetfolyamokban, de az sem elhanyagolható szempont, hogy csak feleannyi mennyiségű hirdetéssel bombázza őket a Twitter.

Politikusok, kormányzati intézmények szürke plecsnit igényelhetnek, de ehhez egy komolyabb ellenőrzési folyamaton kell átesniük. A vállalati fiókok esetében pedig már eddig is lehetőség volt a cégeket megkülönböztető arany pipa megszerzésére.

A múltat végképp eltörölni...

Ezzel párhuzamosan a régi rendszer maradványait, azaz a korábban ingyen kiérdemelhető, személyazonosságot igazoló kék pipákat kipurgálja rendszeréből a Twitter. Már ha nem áprilisi tréfát készít elő az a vállalati bejelentés, ami szerint jövő hónap elejétől elkezdik sóval beszántani a múlt maradványait.

 

 

Az egyelőre nem világos, hogy mindez egyszerre, avagy szakaszosan fog történni. Az ezzel kapcsolatos sajtómegkeresésekre a a tulajdonos Elon Musk nemrégiben hozott utasításának megfelelően ugyanis csupán egy kaki emoji küldésével reagált.

Nehéz szülés

A Blue előfizetést a techmilliárdos "hatalomátvételét" követően erőltetett menetben vezették be tavaly novemberben. A nagy sietségnek azonban nagy blama lett a vége, mivel annyira átgondolatlan, több sebből vérző koncepció volt, hogy gyorsan vissza is kellett vonni a bevezetést. Végül a tervezettnél jóval később, csak december közepén startolhatott el a javított Blue.

Egyelőre túlzás lenne azt állítani, hogy a szolgáltatás elsöprő sikert aratott. Január közepi becslések szerint mindössze nagyjából 180 ezer előfizetőt sikerült addig összeszedni a cégnek. Ez a hozzávetőleg 400 millió twitterezőhöz képest rendkívül gyenge eredményenek tűnik, ráadásul kiszivárgott belső információk alapján a fizetős tábor növekedése teljesen meg is állt.

A globális kiterjesztéstől a teljes káoszban lévő vállalatnál nyilvánvalóan azt remélik, hogy újra be lehet lökni, a gyorsan kátyúba futó pénzes szekeret.

Közösség & HR

Van egy cég, amelyik az Nvidiánál is nagyobbat nyert az MI-őrületen

Nem valami megnyugtató, ha belegondolunk, hogy milyen tevékenységet értékelnek ilyen sokra a befektetők.
 
A software defined network már évek óta velünk él. Csak idő kérdése volt a koncepciót kiterjesztése a WAN-okra.

a melléklet támogatója a Yettel

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.