A Telenor Common Operation Zrt. a hazai székhelyről szolgálja ki a norvég operátor magyar, szerb és montenegrói leányvállalatait.

Új céggel bővül a Magyarországon működő szolgáltatóközpontok palettája: a norvég Telenor shared service centere (SSC) Telenor Common Operation Zrt. néven jött létre. A központ a Telenor Magyarország, a Telenor Serbia és a Telenor Montenegro hálózat- és IT-tervezési, implementációs és karbantartási egységeit integrálja, és a jövőben más Telenor leányvállalatok részére is nyújt majd hasonló szolgáltatásokat.

Az SSC alapítását hírül adó közlemény szerint a központtal a Telenor egyben új szolgáltatási modellt is bevezetett a régió távközlési piacán. Az új modell célja, hogy a három régiós leányvállalatnál meglévő műszaki szakértelem és erőforrások megosztását hatékonnyá tegye, és kiaknázza a bennük rejlő szinergiákat.

"Arra számítunk, hogy erősödni fog a kereslet az ilyen szolgáltatások iránt" – nyilatkozta a megalakulás apropóján Oystein Mikkelsen, a Telenor Common Operation ügyvezető igazgatója.

Törökbálintra települnek

Az új szolgáltatóközpontot, amely a Telenor Magyarország törökbálinti székhelyén kezdi meg a működését, a három régiós leányvállalat közösen irányítja. Az SSC induláskor 450 főt foglalkoztat. Ez a stáb a korábban a Telenor Montenegro, a Telenor Serbia és a Telenor Magyarország alkalmazásában álló szakemberek átvételével áll össze.

Mint nemrégiben megírtuk, igazi boomjukat élik Magyarországon az SSC-k. A hazai online álláskereső portálokon folyamatosan több száz olyan ajánlat van, amely itteni szolgáltatóközpontokban végzendő munkára invitál. A legutóbbi statisztikák szerint jelenleg 65-nél valamivel több központ működik az országban, amelyek összesen több mint 30 ezer főt foglalkoztatnak.

Közösség & HR

Kiderült, melyik a legmegbízhatóbb PC-márka

Az IDC Trust Index elnevezésű kutatása a vállalati ügyfelek véleményét tükrözi a piacon elérhető márkákról.
 
Hirdetés

Digitalizáció a mindennapokban: hogyan lesz a stratégiai célból napi működés?

A digitális transzformáció sok vállalatnál már nem cél, hanem elvárás – mégis gyakran megreked a tervezőasztalon. A vezetői szinten megfogalmazott ambiciózus tervek nehezen fordulnak át napi működéssé, ha hiányzik a technológiai rugalmasság vagy a belső kohézió.

Azok a vállalatok, amelyek gyorsabban, intelligensebben és empatikusabban tudnak reagálni ügyfeleik kérdéseire, összességében értékesebb, hosszabb távú kapcsolatokat építhetnek ki.

CIO KUTATÁS

AZ IRÁNYÍTÁS VISSZASZERZÉSE

Valóban egyre nagyobb lehet az IT és az IT-vezető súlya a vállalatokon belül? A nemzetközi mérések szerint igen, de mi a helyzet Magyarországon?

Segítsen megtalálni a választ! Töltse ki a Budapesti Corvinus Egyetem és a Bitport anonim kutatását, és kérje meg erre üzleti oldalon dolgozó vezetőtársait is!

Az eredményeket május 8-9-én ismertetjük a 16. CIO Hungary konferencián.

LÁSSUNK NEKI!

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.