Linda Yaccarino hirdetési piacon szerzett tapasztalata jól jöhet az előtte álló kihívások leküzdésében.

Ahogy mostanában megszokhattuk, pörögnek az események a Twitter háza táján. A közösségi platformot tavaly ősszel megvásárló és azóta azt hektikus kormánymozdulatokkal irányító Elon Musk múlt hét csütörtökön jelezte, megvan a személy, akire rá meri bízni a cég ügyvitelét. Egy napra pedig az is biztossá vált, hogy az új vezető Linda Yaccarino lesz.

Yaccarino az elmúlt nagyjából egy évtizedet a három nagy amerikai tévécsatorna egyikénél, az NBCUniversalnál töltötte, ahonnan a hirdetésekért felelős részleg vezetőjeként távozik. A szakember munkáját általános elismerés övezi, ahogy képes volt átvezetni a médiavállalatot egy új korszakba, ahol a hagyományos tévéknek streaming szolgáltatókkal és videós platformokkal kell megküzdeni a hirdetőkért.

A frissen kinevezett Yaccarino a hétvégén törte meg a "rádiócsendet", amikor is természetesen egy twitteres üzenetben reagált először a fejleményekre.

 

 

Yaccarino egyelőre nem részletezte terveit, mindössze megfutotta a szokásos hálálkodó körét. Ennek részeként méltatta Musk vízióját, és persze hangsúlyozta, hogy alig várja, hogy együtt terelgessék a Twittert a fényes jövő felé.

Innen szép nyerni

Mindez nem lesz egyszerű feladat, mivel a korábban sem pénznyomdaként ismert közösségi hálózatnál csak sokasodtak a problémák, miután az excentrikus techmilliárdos átvette a hatalmat. A gyorsan rendet vágni akaró új főnök kapkodó intézkedéseitől lett hangos az internet. A költségeket a több körben végrehajtott, masszív létszámleépítéssel igyekezett minimálisra szorítani, ám ennek folyományaként a platform működtetése egyre nagyobb gondot okoz.

A bevételi oldalon sem lett egyszerűbb a helyzet, mivel a szervezetét kézi vezérlésre állító Musk húzásai nem arattak osztatlant sikert a hirdetők körében, számos brand pedig egyszerűen teljesen kivonult a platformról. A reklámok kiesését a tavaly novemberben elindított, egy rövid ideig felfüggesztett, majd december közepén újra élesített előfizetési szolgáltatásnak kellene pótolnia. A legfrissebb, április végére vonatkozó becslések szerint azonban a vállalat mindössze nagyjából 640 ezer Blue-felhasználót tud felmutatni, ami egy több százmilliós közönséggel rendelkező hálózattól meglehetősen gyenge eredmény.

Musk mindenesetre hozza szokásos magabiztosságát. Szerinte Yaccarino képes lesz megvalósítani régóta dédelgetett álmát, egy univerzális alkalmazás megalkotását. Az egyszerűen csak X-nek hívott koncepció alapját a Twitter adná, amibe egy sor másik funkciót (például fizetési szolgáltatások) építenének be, hogy az végül olyan elengedhetetlen társa legyen a felhasználóknak, mint amilyen nélkülözhetetlen eszközzé a WeChat vált Kínában.

Hogy ez sikerül-e, az erősen kétséges, ám egy biztos, a mikroblogszolgáltatót birtokló vállalatot, már nem Twitternek, hanem X Corp.-nak hívják.

Közösség & HR

Természetes regenerációt hozott az agy-gép interfész

Egy svájci kutatóközpontban szó szerint és átvitt értelemben is hatalmas lépést tett egy csigolyasérülés miatt lebénult páciens.
 
Hirdetés

Felhőköltségek optimalizálása a EURO ONE Számítástechnikai Zrt.-vel

Hogyan lehet költségoldalon megteremteni az egyensúlyt a különböző felhős konstrukciók között?

Az on-premise, cloud és hibrid rendszerek között egyértelmű győztest hirdetni nem lehet, de érdemes végig venni azokat a szempontokat, amik meghatározzák, milyen kiadásokkal kell számolni.

a melléklet támogatója az Euro One

Létezik egy ortodox irányzat, mely szerint a jelszavak legyenek minél hosszabbak és összetettebbek, valamint cseréljük azokat minél gyakrabban. Valóban ettől lesznek a rendszereink biztonságosabbak? Pfeiffer Szilárd (Balasys) írása.

Miért ne becsüljük le a kisbetűs jelszavakat? 2. rész

Miért ne becsüljük le a kisbetűs jelszavakat? 3. rész

A felmérésekből egyre inkább kiderül, hogy az alkalmazottak megtartása vagy távozása sokszor azon múlik, amit a szervezetük nem csinál, nem pedig azon, amiben egymásra licitál a többi munkáltatóval.

Ezért fontos számszerűsíteni a biztonsági kockázatokat

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2023 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.