A két cég tavaly ősszel lépett stratégiai partnerségre. A Google az ökoszisztémáját bővíti, míg a Cisco a multicloudos elkötelezettségét erősíti.

Elkészültek a Cisco az első olyan termékeit, melyek integrálhatók a Google felhős megoldásaival. Ahogy azt a múlt hónap végén a Google Cloud Nexten bejelentették, első körben az ügyfélszolgálati szoftverei és a Webex integrálódtak a Google felhős megoldásaival. Mint megírtuk, a Cisco tavaly ősszel lépett alakított ki szorosabb partnerséget a Google-lel. Akkor az alapokról állapodtak meg, amely segítette a Ciscót abban, hogy ütőképesebbé váljon a hibrid és multicloudos felhős kínálata. Most a két vállalat az alkalmazásait összekapcsolat.

Google AI a Cisco ügyfélszolgálatán

Az egyik újdonság, hogy a Cisco Customer Journey platformját integrálják a Google Cloud Contact Center AI-val. Ez utóbbival az lenne a cél, hogy a Cisco demokratizálja mesterséges intelligencia használatát ügyfélszolgálati téren is. A vállalat ígérete szerint ugyanis a gépi tanulási szakértelemmel nem rendelkező vállalatok is hozzájutnak például az intuitív híváautomatizálás, a virtuális ügyfélszolgálat kialakításának lehetőségéhez. A mesterséges intelligencia az ügyfélszolgáltai munkatársaknak is segít például azzal, hogy folyamatosan tanulva a beszélgetéshez igazodó, releváns információkat jelenít meg az ügyfélszolgáltai munkatársak képernyőjén.

A Google magát a Contact Center AI-t egyébként eleve úgy alakította ki, hogy az API-kkal bármilyen ügyfélszolgáltai megoldással integrálható.

Webex a G Suite-ben

A másik lehetőség azokat segíti, akik Webexet és a Google felhős irodai megoldását, a G Suite-et is használják. Az integrációval lehetővé válik egyetlen kattintással Webex-megbeszélések létrehozása a Google Naptárban. Ehhez a G Suit programcsomag kapott egy kiegészítőt, aminek telepítése után a Webex Meeting ikon megjelenik a a Google naptárában. Az ikonra kattintva akár videős megbeszélés is indítható, csak a meghívandó személyeket és a helyet kell rögzíteni. A meetingbe nem csak a Cisco videoeszközeivel, hanem például Chorme böngészőből is be lehet lépni, amihez nem kell sem külön alkalmazás, sem Webex vendégfiók. Már fejlesztik a Google egyes AI-megoldásainak, amivel olyan funkciók jelenhetnek meg a Webexben, mint a fordítás, az emlékeztetők és leiratok készítése vagy a megbeszéltek feladatokra bontása.

Szintén a kollaborációs lehetőségeket bővíti, hogy a Webex Team Spacesben használhatunk G Suite dokumentumokat (Docs, Táblázatok, Diák, Űrlapok), melyekhez a megosztás után egy adott csapat minden tagja hozzáfér, és mindig a legfrissebb állapotot mutatja.

Az androidos alkalmazások fejlesztői kapnak egy új, kollaborációs lehetőségeket támogató fejlesztőkészletet is, a Webex Teams Android SDK-t. Ezzel androidos alkalmazásokba lehet beépíteni együttműködési funkciókat. Akár egy androidos okosszemüvegbe is beleépíthető például a Cisco videomegbeszélési lehetősége, a „lásd, amit én látok” nézettel is.

Cloud & big data

CAPTCHA? Gotcha!

A gépi kutakodás ellen beépített, népszerű biztonsági lépcső már egy ideje nem tekinthető betonvédelemnek, de egy új kutatási projekt a korábbiaknál is hatékonyabban tudja kijátszani a szöveges CAPTCHA-t.
 
A nyilvános felhőmegoldással szembeni aggályok az elmúlt néhány évben folyamatosan fókuszban voltak, de az on-premise megoldások sem tökéletesek. Mit válasszunk?

a melléklet támogatója a Cisco Systems

Hirdetés

Így mond all-int a Cisco, ha infrastruktúrát készít

A hiperkonvergens infrastruktúrák úgy biztosítják a felhő gyorsaságát és rugalmasságát, hogy a bizalmas adatokat nem kell külső szolgáltatóra bízni. A Cisco Hyperflex all-in-one megoldásába pedig már multi-cloud platformok is integrálhatók.

A VISZ éves INFOHajó rendezvényén az agilitás nagyvállalati alkalmazhatósága és tanulhatósága volt az egyik kerekasztal témája. Az ott elhangzottakat gondolta tovább Both András (Idomsoft), a kerekasztal egyik résztvevője.

Ez a nyolc technológia alakítja át a gyártást

a Bitport
a Vezető Informatikusok Szövetségének
médiapartnere

Az Oracle átáll a féléves verzió-életciklusra, és megszünteti az ingyenes támogatást üzleti felhasználóknak. Mire kell felkészülni? Dr. Hegedüs Tamás licencelési tanácsadó (IPR-Insights Hungary) írása.
Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthetően, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport kilencedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2018 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.