A két cég tavaly ősszel lépett stratégiai partnerségre. A Google az ökoszisztémáját bővíti, míg a Cisco a multicloudos elkötelezettségét erősíti.

Elkészültek a Cisco az első olyan termékeit, melyek integrálhatók a Google felhős megoldásaival. Ahogy azt a múlt hónap végén a Google Cloud Nexten bejelentették, első körben az ügyfélszolgálati szoftverei és a Webex integrálódtak a Google felhős megoldásaival. Mint megírtuk, a Cisco tavaly ősszel lépett alakított ki szorosabb partnerséget a Google-lel. Akkor az alapokról állapodtak meg, amely segítette a Ciscót abban, hogy ütőképesebbé váljon a hibrid és multicloudos felhős kínálata. Most a két vállalat az alkalmazásait összekapcsolat.

Google AI a Cisco ügyfélszolgálatán

Az egyik újdonság, hogy a Cisco Customer Journey platformját integrálják a Google Cloud Contact Center AI-val. Ez utóbbival az lenne a cél, hogy a Cisco demokratizálja mesterséges intelligencia használatát ügyfélszolgálati téren is. A vállalat ígérete szerint ugyanis a gépi tanulási szakértelemmel nem rendelkező vállalatok is hozzájutnak például az intuitív híváautomatizálás, a virtuális ügyfélszolgálat kialakításának lehetőségéhez. A mesterséges intelligencia az ügyfélszolgáltai munkatársaknak is segít például azzal, hogy folyamatosan tanulva a beszélgetéshez igazodó, releváns információkat jelenít meg az ügyfélszolgáltai munkatársak képernyőjén.

A Google magát a Contact Center AI-t egyébként eleve úgy alakította ki, hogy az API-kkal bármilyen ügyfélszolgáltai megoldással integrálható.

Webex a G Suite-ben

A másik lehetőség azokat segíti, akik Webexet és a Google felhős irodai megoldását, a G Suite-et is használják. Az integrációval lehetővé válik egyetlen kattintással Webex-megbeszélések létrehozása a Google Naptárban. Ehhez a G Suit programcsomag kapott egy kiegészítőt, aminek telepítése után a Webex Meeting ikon megjelenik a a Google naptárában. Az ikonra kattintva akár videős megbeszélés is indítható, csak a meghívandó személyeket és a helyet kell rögzíteni. A meetingbe nem csak a Cisco videoeszközeivel, hanem például Chorme böngészőből is be lehet lépni, amihez nem kell sem külön alkalmazás, sem Webex vendégfiók. Már fejlesztik a Google egyes AI-megoldásainak, amivel olyan funkciók jelenhetnek meg a Webexben, mint a fordítás, az emlékeztetők és leiratok készítése vagy a megbeszéltek feladatokra bontása.

Szintén a kollaborációs lehetőségeket bővíti, hogy a Webex Team Spacesben használhatunk G Suite dokumentumokat (Docs, Táblázatok, Diák, Űrlapok), melyekhez a megosztás után egy adott csapat minden tagja hozzáfér, és mindig a legfrissebb állapotot mutatja.

Az androidos alkalmazások fejlesztői kapnak egy új, kollaborációs lehetőségeket támogató fejlesztőkészletet is, a Webex Teams Android SDK-t. Ezzel androidos alkalmazásokba lehet beépíteni együttműködési funkciókat. Akár egy androidos okosszemüvegbe is beleépíthető például a Cisco videomegbeszélési lehetősége, a „lásd, amit én látok” nézettel is.

Cloud & big data

A Tesla bármelyik másik márkánál több halálos balesetben érintett

Az elmúlt években gyártott járműveket vizsgálva kiderült, hogy az amerikai utakon a Teslák az átlagosnál kétszer gyakrabban szerepelnek végzetes ütközésekben a megtett mérföldek arányában.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.