Az Amazon alapítójaként a világ leggazdagabb emberévé váló Jeff Bezos régi szerelmese az űrhajózásnak, így nem is volt annyira meglepő, amikor 2000-ben életre hívta a Blue Origint. A vállalat célja kezdettől fogva az volt, hogy olcsóbbá tegye az űrutazást, és idővel többek számára megnyissa az utat az extrém turistáskodás felé. Úgy tűnik, közel két évtized után ez végre megvalósulhat.
Van az a pénz
A Blue Origin jó úton halad afelé, hogy 2019-ben felküldhesse az első féltucat embert a Föld förüli szuborbitális régióba. A vállalkozó kedvű (és gazdag) kiválasztottakat a New Shepard újrahasznosítható rakétája viszi olyan magasra, hogy ott néhány, súlytalanságban eltöltött percig élvezhessék a kilátást. Az idén tavasszal végrehajtott tesztről készült alábbi videóban szépen látszik a teljes folyamat.
A kifizetett energia
60%-a elvész, de egy audit feltárja, hol folyik el a pénzünk
A Schneider Electric energiahatékonysági szolgáltatása átfogó megoldást kínál, amely támogatja a cégek energiahatékonyság-növelési programjaik megvalósításában, az iparágban vezető megoldások, szolgáltatások és szakértők segítségével.
Hatékony adattárolás, biztonságosabb működés: HPE storage az EURO ONE szakértelmével
Az adatmennyiség rohamos növekedése, a kritikus üzleti alkalmazások rendelkezésre állási követelményei és a kiberbiztonsági fenyegetések mind olyan tényezők, amelyek túlmutatnak a hagyományos storage-megoldások képességein.
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak