Meglehetősen érdekes eredményeket hozott a Brand Intimacy Study idei kiadása. Az MBLM marketingügynökség által készített tanulmány elkészítéséhez több ezer amerikait kérdeztek meg arról, melyek azok a brandek, amelyek nélkül egyáltalán nem tudnának létezni.
Just Google it!
Az élen meggyőző előnnyel végzett a Google. A keresőóriás márkáját a válaszadók 41 százaléka tartotta kiemelkedően hasznosnak mindennapi életükben. A cég sikere nem csak a második leggyakoribb említéshez viszonyított előny miatt komoly teljesítmény, hanem azért is, mert a szintén a vállalathoz tartozó YouTube saját jogán is felfért a legjobb 10 márka közé, egészen pontosan a hatodik leginkább szükségesnek tartott márka lett.
A leginkább "életbevágó" márkák listája az USA-ban - (forrás: Statista, MLBM Brand Intimacy Study)
A fenti, Statista által kigyűjtött névsoron jól látszik, hogy a legértékesebb vállalatok listájához hasonlóan ezt is kezdi magának kisajátítani a technológiai szektor. A legjobb 12 kétharmada az informatikához és a távközléshez, telekommunikációhoz köthető márkából áll. Minden harmadik válaszadó említette például az Apple és az Amazon nevét. Ezzel a teljesítménnyel a két cég fel is fért a dobogóra. Innentől egyébként elég sűrű a mezőny, de például Mark Zuckerberg biztosan szeretné a Facebookot sokkal feljebb látni ezen a táblázaton.
Bár nem technológiai vállalatról van szó, azt mindenképpen érdemes megemlíteni, hogy az amerikaiak kiszerettek a Coca-Colából. Az ikonikus márka ugyanis a tavalyi 4. helyről egészen a 17. pozícióig csúszott vissza. És ugyan szokás az amerikaiakat túlzásba vitt hazafiassággal vádolni, a brandek között feltűnik a svéd Spotify és a német Mercedes-Banz logója is.
Biztonságos M2M kommunikáció nagyvállalti környezetben a Balasystól
A megnövekedett támadások miatt az API-k biztonsága erősen szabályozott és folyamatosan auditált terület, amelynek védelme a gépi kommunikáció (M2M) biztonságossá tételén múlik.
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak