Az Egyesült Államokban végzett kutatás arra kereste a választ, hogy milyen márkák nélkül nem tudnák elképzelni az életüket az emberek.

Meglehetősen érdekes eredményeket hozott a Brand Intimacy Study idei kiadása. Az MBLM marketingügynökség által készített tanulmány elkészítéséhez több ezer amerikait kérdeztek meg arról, melyek azok a brandek, amelyek nélkül egyáltalán nem tudnának létezni.

Just Google it!

Az élen meggyőző előnnyel végzett a Google. A keresőóriás márkáját a válaszadók 41 százaléka tartotta kiemelkedően hasznosnak mindennapi életükben. A cég sikere nem csak a második leggyakoribb említéshez viszonyított előny miatt komoly teljesítmény, hanem azért is, mert a szintén a vállalathoz tartozó YouTube saját jogán is felfért a legjobb 10 márka közé, egészen pontosan a hatodik leginkább szükségesnek tartott márka lett.

A leginkább "életbevágó" márkák listája az USA-ban - (forrás: Statista, MLBM Brand Intimacy Study)

 

A fenti, Statista által kigyűjtött névsoron jól látszik, hogy a legértékesebb vállalatok listájához hasonlóan ezt is kezdi magának kisajátítani a technológiai szektor. A legjobb 12 kétharmada az informatikához és a távközléshez, telekommunikációhoz köthető márkából áll. Minden harmadik válaszadó említette például az Apple és az Amazon nevét. Ezzel a teljesítménnyel a két cég fel is fért a dobogóra. Innentől egyébként elég sűrű a mezőny, de például Mark Zuckerberg biztosan szeretné a Facebookot sokkal feljebb látni ezen a táblázaton. 

Bár nem technológiai vállalatról van szó, azt mindenképpen érdemes megemlíteni, hogy az amerikaiak kiszerettek a Coca-Colából. Az ikonikus márka ugyanis a tavalyi 4. helyről egészen a 17. pozícióig csúszott vissza. És ugyan szokás az amerikaiakat túlzásba vitt hazafiassággal vádolni, a brandek között feltűnik a svéd Spotify és a német Mercedes-Banz logója is.

Piaci hírek

Jön a félmilliós iPad brutál neurális feldolgozó egységgel

Ez persze csak az alapár, az extrákért külön kell fizetni. A nagyobb modell minden extrával forintban bőven millió fölött lesz.
 
Vészesen közelít a június vége, ameddig minden érintettnek el kell indítania a NIS2 alkalmazásba vételét. Az idén és jövőre is számos teendőt kell elvégezni, mutatjuk a pontos menetrendet.

a melléklet támogatója a Balasys IT Zrt.

Hirdetés

Biztonságos M2M kommunikáció nagyvállalti környezetben a Balasystól

A megnövekedett támadások miatt az API-k biztonsága erősen szabályozott és folyamatosan auditált terület, amelynek védelme a gépi kommunikáció (M2M) biztonságossá tételén múlik.

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.