A kiviteletésében és elnevezésében is prémium kategóriát célzó Velvetnek nem éppen könnyű időszakban kell bizonyítania.

Az LG azon kevés megmaradt gyártó egyike, amelyik még igyekszik aktívnak maradni az egyre koncentráltabbá váló okostelefon-piacon. A szegmens kisebbik dél-koreai szereplője múlt hét szombaton adott egy kis ízelítőt abból, mivel készül felfrissíteni portfólióját.

Inkább rögös, mint bársonyos út

A Velvet (magyarul bársony) a gyártó tervei szerint jövő hónapban debütálhat, ami egészen bátor lépésnek tűnik annak fényében, hogy a koronavírus okozta káosz vége még mindig nem látszik. A készüléknek tehát nehéz terepen kell felvennie a versenyt.

Az LG mindenesetre magabiztosnak tűnik abban, hogy a Velvet jelentett új iránnyal sikeres lehet a piacon. Ennek az új irányvonalnak a legmarkánsabb eleme maga a dizájn. Az elegáns, mindkét oldalon ugyanolyan vonalvezetést kapott házzal és a szenzorok mérete és elhelyezkedése után az esőcsepp (raindrop) elnevezéssel illetett kamerákkal a Velvet egyértelműen a prémium kategória kedvelőit igyekszik megszólítani. Ugyanakkor azt is lehet tudni, hogy a célközönség a "mass premium" szegmens, azaz az LG valószínűleg a rivális felső kategóriás modelleknél kedvezőbb árazásban gondolkodik.

Utóbbi ugyanakkor egyelőre csak feltétlezés, mivel a gyártó sem az árral kapcsolatban, sem a technológiai paraméterek tekintetében nem bizonyult túl informatívnak. Eleinte maga a megjelenés időpontja sem volt teljesen egyértelmű, de később legalább a májusi startot sikerült tisztázni. Ha ebben végül nem lesz csúszás, akkor legkésőbb pár héten belül minden kiderül a Velvetről.

Száműzött számok

Az LG mindezidáig következetesen egyetlen betűt és egy számot használt okostelefonjai elnevezésére. A mostani bejelentésből azonban az is kiderült, hogy a Velvet nem csak egy szabályt erősítő kivétel, hanem egy új, az alfanumerikus megoldást követő korszak első képviselője lesz. Ez az új brandelési stratégia a cég vezetői szerint jobban illeszkedik napjaink egyedi stílusjegyeket kereső fogyasztóihoz.

A dél-koreai vállalat 2013-ban jelent meg a piacon a G branddel, amelyet két évvel később követett a V-széria. Az LG ezek szerint utolsó ilyen modellje a V60 ThinQ lesz, amelyet alig néhány héttel ezelőtt debütált az USA-ban és Európában.

Konzumer tech

A törvényhozóknak sem tetszik, hogy már a gondolatokból is árucikket faragnak

Nem újdonság, hogy folyamatosan gyűjtik és értékesítik az emberek személyes adatait azok a cégek, amelyeknek az alkalmazásait használják, de még ebben is szintlépést jelenthet, amit a neurotechnológiai vállalatok művelnek.
 
Hirdetés

Digitalizáció a mindennapokban: hogyan lesz a stratégiai célból napi működés?

A digitális transzformáció sok vállalatnál már nem cél, hanem elvárás – mégis gyakran megreked a tervezőasztalon. A vezetői szinten megfogalmazott ambiciózus tervek nehezen fordulnak át napi működéssé, ha hiányzik a technológiai rugalmasság vagy a belső kohézió.

Azok a vállalatok, amelyek gyorsabban, intelligensebben és empatikusabban tudnak reagálni ügyfeleik kérdéseire, összességében értékesebb, hosszabb távú kapcsolatokat építhetnek ki.

a melléklet támogatója a One Solutions

CIO KUTATÁS

AZ IRÁNYÍTÁS VISSZASZERZÉSE

Valóban egyre nagyobb lehet az IT és az IT-vezető súlya a vállalatokon belül? A nemzetközi mérések szerint igen, de mi a helyzet Magyarországon?

Segítsen megtalálni a választ! Töltse ki a Budapesti Corvinus Egyetem és a Bitport anonim kutatását, és kérje meg erre üzleti oldalon dolgozó vezetőtársait is!

Az eredményeket május 8-9-én ismertetjük a 16. CIO Hungary konferencián.

LÁSSUNK NEKI!

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.