Mikor érkeznek meg a digitális élményeket kereső vendégek? Lehet, hogy már itt is vannak, csak még nem látjuk őket? Az idén májusban megrendezett Futourism konferencia panelbeszélgetése.
Hirdetés
 

Egy neves szakember, Gerard (Jerry) Inzerillot, a Forbes Travel Guide korábbi vezetője a koronavírus-járvány kitörése előtt nyilatkozta, hogy újra ki kell találni a vendéglátást, mert a technológia, a digitalizáció alapvetően változtatja meg a vendégigényeket. Ez az utazástervezéstől a foglaláson át az élményekig mindent megváltoztat. Ezzel párhuzamosan egyre inkább fókuszba került a jövedelmezőség és fenntarthatóság összehangolásának igénye.

Lehetséges ennyi szempontot, igényt, irányzatot figyelembe venni? Hol tart ma ezen a téren a magyar turisztikai szakma? Felkészültek-e a szállásadók (és a turisztikai attrakciók) a digitális élményekre vágyó vendégekre? Egyáltalán: mit jelent a digitális vendégélmény?
 

A beszélgettés részvevői balról jobbra: Kelemen Gábor (Danubius), Kiss Attila (mndwrk), Gondos Kitti (Everguest) és a kérdező, Bárány Róbert


Erről beszélgetett Bárány Róbert geográfus, urbanista, főállású világutazó, tévés riporter a problémakör három, részben egymást átfedő területét ismerő szakemberrel. Gondos Kitti, az Everguest reputation managere a digitális vendégélmény kamatoztatásának lehetőségeit, Kiss Attila, a mndwrk Kft. ügyvezetője a fejlesztési szempontokat, míg Kelemen Gábor, a Danubius Hotels IT-igazgató feketöves szállodaipari IT-szakemberként a csak terepen megtapasztalható rögvalót (infrastruktúra, üzemeltetés stb.) képviselte.

A beszélgetésből kiderül, hogy hogyan érdemes belefogni a vendégélményt javító fejlesztési projektekbe, hogyan lehet mérni a sikerességét, mit jelent mindez az értékesítésben, továbbá az is, hogy a fejlesztések lépést tudnak-e tartani a vendégek elvárásainak változásával.

A felvételt 2022. május 5-én Budapesten, a Futourism 2022 konferencián rögzítettük.
 


A felvétel meghallgatható a fenti lejátszóval itt, de podcastjainkat követheti többek között a Spotify-on, valamint az Apple és a Google podcastplatformján is, melyeken feliratkozhat a Bitport csatornájára.

A konferenciáról hamarosan további panelbeszélgetéseket teszünk közzé a CIO Klub podcastcsatornáján, ahol a régebbi konferenciák felvételei is elérhetők.

Piaci hírek

Itt a HP és a Google hiperszuper 3D-s konferenciarendszere

A nagyvállalati felhasználásra szánt eszköz 25 ezer dolláros áron kerül majd forgalomba, de erre még pluszban jön a szoftver és a szolgáltatás díja.
 
A digitális támadások célpontjai ma már nem feltétlenül azok a vállalatok, amelyektől a támadók adatokat vagy pénzt akarnak szerezni. Elég, ha a támadás egyik láncszeme nem védett – az elkövetők ezen keresztül lépnek be a rendszerbe. És ez a láncszem gyakran nem is belül van.

a melléklet támogatója a One Solutions

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.