Mikor érkeznek meg a digitális élményeket kereső vendégek? Lehet, hogy már itt is vannak, csak még nem látjuk őket? Az idén májusban megrendezett Futourism konferencia panelbeszélgetése.

Egy neves szakember, Gerard (Jerry) Inzerillot, a Forbes Travel Guide korábbi vezetője a koronavírus-járvány kitörése előtt nyilatkozta, hogy újra ki kell találni a vendéglátást, mert a technológia, a digitalizáció alapvetően változtatja meg a vendégigényeket. Ez az utazástervezéstől a foglaláson át az élményekig mindent megváltoztat. Ezzel párhuzamosan egyre inkább fókuszba került a jövedelmezőség és fenntarthatóság összehangolásának igénye.

Lehetséges ennyi szempontot, igényt, irányzatot figyelembe venni? Hol tart ma ezen a téren a magyar turisztikai szakma? Felkészültek-e a szállásadók (és a turisztikai attrakciók) a digitális élményekre vágyó vendégekre? Egyáltalán: mit jelent a digitális vendégélmény?
 

A beszélgettés részvevői balról jobbra: Kelemen Gábor (Danubius), Kiss Attila (mndwrk), Gondos Kitti (Everguest) és a kérdező, Bárány Róbert


Erről beszélgetett Bárány Róbert geográfus, urbanista, főállású világutazó, tévés riporter a problémakör három, részben egymást átfedő területét ismerő szakemberrel. Gondos Kitti, az Everguest reputation managere a digitális vendégélmény kamatoztatásának lehetőségeit, Kiss Attila, a mndwrk Kft. ügyvezetője a fejlesztési szempontokat, míg Kelemen Gábor, a Danubius Hotels IT-igazgató feketöves szállodaipari IT-szakemberként a csak terepen megtapasztalható rögvalót (infrastruktúra, üzemeltetés stb.) képviselte.

A beszélgetésből kiderül, hogy hogyan érdemes belefogni a vendégélményt javító fejlesztési projektekbe, hogyan lehet mérni a sikerességét, mit jelent mindez az értékesítésben, továbbá az is, hogy a fejlesztések lépést tudnak-e tartani a vendégek elvárásainak változásával.

A felvételt 2022. május 5-én Budapesten, a Futourism 2022 konferencián rögzítettük.
 


A felvétel meghallgatható a fenti lejátszóval itt, de podcastjainkat követheti többek között a Spotify-on, valamint az Apple és a Google podcastplatformján is, melyeken feliratkozhat a Bitport csatornájára.

A konferenciáról hamarosan további panelbeszélgetéseket teszünk közzé a CIO Klub podcastcsatornáján, ahol a régebbi konferenciák felvételei is elérhetők.

Piaci hírek

100 millió dollárnyit zsarolt össze a Conti utódcsapata

A Black Basta valószínűleg a hírhedt orosz Conti hekkerbanda egykori tagjaiból állt össze tavaly, és úgy tűnik, rögtön nagyon sokat kaszáltak.
 
Hirdetés

Ráfizetünk, ha a védelmen spórolunk!

Ha a védelmen spórolunk, kiberbűncselekmény áldozatává válhatunk. A Sophos MRD (észlelő és helyzetkező) szolgáltatása védelmet nyújt.

Összeurópai szabályozás készteti a cégeket a biztonságosabb informatikai működésre, de a megvalósításhoz nemcsak technológia, hanem emberek is kellenek.
Minden vállalatnak számolnia kell az életciklusuk végéhez érő technológiák licencelési keresztkockázataival. Rogányi Dániel és Vincze-Berecz Tibor (IPR-Insights) írása.

Miért ne becsüljük le a kisbetűs jelszavakat? 1. rész

Miért ne becsüljük le a kisbetűs jelszavakat? 2. rész

Miért ne becsüljük le a kisbetűs jelszavakat? 3. rész

A felmérésekből egyre inkább kiderül, hogy az alkalmazottak megtartása vagy távozása sokszor azon múlik, amit a szervezetük nem csinál, nem pedig azon, amiben egymásra licitál a többi munkáltatóval.

Ezért fontos számszerűsíteni a biztonsági kockázatokat

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2023 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.