Magyarországra is kiterjeszti Refunded Returns szolgáltatását a PayPal. Ha valaki elégedetlen az online, PayPal segítségével vásárolt termékkel, a visszaküldés postaköltségét a fizetési szolgáltató jóváírja a felhasználó PayPal-számláján.
A visszatérítés független attól, hogy a felhasználó milyen indokkal küldi vissza a megvásárolt terméket. Csupán egy feltételnek kell megfelelni: a teljes vételárat PayPalon keresztül kell fizetni. A szolgáltatás tesztidőszaka ez év végéig, azaz december 31-éig tart, ez idő alatt három rendelést lehet visszaküldeni. Egy visszaszállítás költségét 9300 forintig kompenzálja a szolgáltató.
A nyugat-európai bevezetés után kísérleti jelleggel 14 közép- és dél-európai országra kiterjesztett szolgáltatás országonként megközelítőleg azonos összeghatárokat szab meg: az euroövezeti országokban (Görögország, Finnország, Lettország, Szlovákia stb.) például vásárlásonként 30 eurót, Csehországban 820 koronát, Horvátországban pedig 220 kunát térít vissza.
"Papírozni" kell
Bár a szolgáltatás használata elvben egyszerű, érdemes odafigyelni a részletekre, és megőrizni a vásárlással kapcsolatos dokumentumokat, esetleg képernyőmentést készíteni a vásárláskor történt tranzakcióról.
A procedúra elvileg három lépésből áll a procedúra: 1. ki kell tölteni a letölthető űrlapot, amelyben kérelmezni kell a visszatérítést; 2. össze kell szedni igazoló dokumentumokat arról, hogy a vásárlás teljes egészében PayPalon keresztül történt, hogy mekkora volt a postaköltség, valamint hogy a termék visszaérkezett az eladóhoz; 3. mindezt el kell küldeni e-mailben a [email protected] címre. Ha minden rendben van, akkor a visszaküldés postaköltségeit tíz napon belül jóváírják a felhasználó PayPal számláján.
Elfogadnak szkennelt dokumentumot, képernyőmentést is, a lényeg, hogy a dokumentumok jól olvashatók legyenek.
A kérelem beérkeztét a PayPal e-mailben visszaigazolja. A szolgáltatás általános szerződési feltételeiben felhívják a figyelmet, hogy ha olyan webáruházban vásárolunk, amely maga is visszatéríti az áruvisszaküldés szállítási költségét, nem vehetjük igénybe a Refunded Returns szolgáltatást.
Digitalizáció a mindennapokban: hogyan lesz a stratégiai célból napi működés?
A digitális transzformáció sok vállalatnál már nem cél, hanem elvárás – mégis gyakran megreked a tervezőasztalon. A vezetői szinten megfogalmazott ambiciózus tervek nehezen fordulnak át napi működéssé, ha hiányzik a technológiai rugalmasság vagy a belső kohézió.
CIO KUTATÁS
AZ IRÁNYÍTÁS VISSZASZERZÉSE
Valóban egyre nagyobb lehet az IT és az IT-vezető súlya a vállalatokon belül? A nemzetközi mérések szerint igen, de mi a helyzet Magyarországon?
Segítsen megtalálni a választ! Töltse ki a Budapesti Corvinus Egyetem és a Bitport anonim kutatását, és kérje meg erre üzleti oldalon dolgozó vezetőtársait is!
Az eredményeket május 8-9-én ismertetjük a 16. CIO Hungary konferencián.
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak