Az új megoldás a Vntana nevű szoftvercég optimalizációs algorimusára épül majd, és újabb lépcsőfoknak tekintik a metaverzum felépítéséhez vezető úton.
Hirdetés
 

A Meta Platforms (korábban Facebook) lehetővé teszi hirdetőinek a háromdimenziós reklámok megjelenítését a Facebookon és az Instagramon. A szóban forgó vállalkozás, a 3D-s e-kereskedelmi megoldásokat fejlesztő Vntana tegnapi közleménye szerint a termékek feltöltött modelljét egyszerűen lehet majd hirdetésekké alakítani, amit újabb lépcsőfoknak tartanak a metaverzum, illetve a metaverzumra jellemző, új reklámfelületek felé.

A Meta a jelek szerint éppen erre tette fel a jövőjét, bár elképzeléseinek megvalósítása a saját becslései szerint is legalább egy évtizedbe telik majd. A szépségipar, divatmárkák vagy a bútoripar eközben már most azon dolgozik, hogy áttérjen termékeinek 2D-s megjelenítéséről a 3D-re. A Vtana közleménye a metaverzumot is alapvetően "térbeli internetként" határozza meg, ahol minden a termékek megfelelő 3D-s modelljeivel kezdődik.

Az előfordulhat, hogy a Meta-integrációhoz a hirdetőknek újra kell formázniuk a meglévő 3D-s elemeket, hogy azok kompatibilisek legyenek a Meta hirdetési rendszereivel. A Vntana SaaS-platformjának segítségével azonban egyszerűen tölthetik fel és konvertálhatják hirdetésekké a fájlokat, vagyis ehhez már nem lesz szükség különösebb szakértelemre a 3D-s anyagok kezelésében, a Facebook- és Instagram-felhasználók pedig mozgathatják és minden szögből megtekinthetik képernyőjökön az árucikkeket.

Ahogy februárban beszámoltunk róla, a Meta állítólag már javában gyurmázza a fontos hirdetőket a metaverzum nagyszerű lehetőségeivel kapcsolatban, de bizonyos kérdéseikre egyelőre nem tudott konkrét válaszokat adni.

Közösség & HR

Kikupálódott a szingapúri dohányosokra vadászó MI

A szigorú törvényeiről és magas technológiai szintjéről ismert városállam a tilos helyen dohányzókat is automatikus megfigyeléssel igyekszik tetten érni.
 
Hirdetés

A NIS2-megfelelőség néhány technológiai aspektusa

A legtöbb vállalatnál a megfeleléshez fejleszteni kell a védelmi rendszerek kulcselemeit is.

Az uniós direktíva felpezsdíti a magyar kiberbiztonsági piacot, az auditokból átfogóbb képet kapunk a gazdaság és az ország kiberképességeiről is. Interjú dr. Bencsik Balázzsal, az SZTFH kibervédelmi igazgatójával.

a melléklet támogatója a RelNet Technológia Kft.

CIO KUTATÁS

TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?

Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »

Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!

LÁSSUNK NEKI!

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.