Tovább folytatódik a reklámháború a két gyártó között.

Azaz akkor sokkal pontosabbak vagyunk, ha azt mondjuk, hogy a Samsung nem tud elszakadni az összehasonlítás alapú reklámoktól. A koreaiak egy ideje sportot űznek abból, hogy az iPhone-t, illetve azok felhasználóit reklámokban méregessék össze a saját termékükkel, ezúttal azonban kifejezetten az iPhone 6 kapja meg a beosztását.

Nekem van, neked nincs!

Két videót is publikált a Samsung ez ügyben: az egyikben az aktuális csúcsmodell, az általunk is kipróbált Galaxy S6 Edge hajlított szélű kijelzőjének képességeit hasonlítja össze az iPhone 6-tal, ami „arccal” lefelé nem tudja ugyan jelezni színes fényekkel, hogy hívás érkezik, viszont tud rezegni. A reklám nem áll meg itt, mivel az Edge szélén megjelenő információk bemutatása után közli, hogy az iPhone-nak meg vannak gombjai.

A másik spot ugyanezt a stílust követi: először arra hívja fel a figyelmet, hogy az Edge vezeték nélkül is tölthető, az iPhone pedig természetesen nem. A másik terület a fényképezés, azon belül is az előlapi kamera képességei: a Samsungnál a széles látószögű objektív miatt a család összes tagja belefér a képbe, míg a szerencsétlen iPhone esetében szegény nagymama lemarad a felvételről.

A meglehetősen agresszív kampányt magyarázza, hogy az erőfeszítések, illetve az új, hajlított kijelző ellenére a Galaxy sorozat új tagjai nem azt hozzák, amit vártak tőlük. Noha globálisan vezeti a piacot a koreai gyártó, a távol-keleti piacokon folyamatos a hanyatlás, miközben az Apple szinte letarolta Kínát és a tavaly szeptemberben bemutatott két készüléke még mindig kiválóan teljesít: a legutóbbi üzleti jelentés szerint 61 millió darabot adtak el belőlük.

Hajlított kijelző nélkül is tartja magát az iPhone 6

De érdemes a világ 39 ország kereskedelmi csatornáit elemző Counterpoint Research adatait is megnézni, amelyek azt mutatják, hogy a frissen piacra dobott Galaxy S6 modellek egyelőre nem bírnak az iPhone legutóbbi két mobiljával. Az április adatokat bemutató lista szerint az Apple uralja az első két helyet, és a Samsungnak csak a harmadik és negyedik pozíció jut. A Galaxy S6 egyébként nem teljesít rosszul, hiszen többet adtak el belőle, mint tavaly ugyanekkor a Galaxy S5-ből, pedig csak 20 országban került piacra szemben a Galaxy S5 125 országos nyitányával.

A Counterpoint mérései szerint áprilisban 6 millió darab Galaxy S6-ot adott el a Samsung, és a piacra kerülő készülékek 60 százalékát sikerült értékesítenie a vállalatnak, a maradék 40 százalék pedig még a kereskedelmi hálózatban várja a sorsát. A kutatócég úgy látja, hogy az olcsóbb, kevésbé különleges Galaxy S6-ból valamivel többet adtak el, ami ellentmond annak, hogy a kezdeti érdeklődés inkább az Edge iránt volt felfokozottabb.

Konzumer tech

Idegesítéssel küzd a képernyőfüggőség ellen egy új alkalmazás

Mivel az időkorlátos-kiléptetős módszerek nem igazán hatékonyak, a kutatók új módszerrel próbálnák meg rávenni a felhasználókat, hogy néha kapcsolják ki az okostelefonjukat.
 
Az Európai Unió kibervédelmi direktívájának való megfelelés nem annyira bonyolult feladat, mint amilyennek elsőre látszik.

a melléklet támogatója a Balasys IT Zrt.

Hirdetés

Biztonságos M2M kommunikáció nagyvállalti környezetben a Balasystól

A megnövekedett támadások miatt az API-k biztonsága erősen szabályozott és folyamatosan auditált terület, amelynek védelme a gépi kommunikáció (M2M) biztonságossá tételén múlik.

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.