Október közepétől új vezető irányítja a Yettel vállalati kommunikációért felelős igazgatóságát.

2024. október 15-től Dávid Sándor (képünkön) vezeti a Yettel vállalati kommunikációs igazgatóságát – olvasható a cég ma kiadott sajtóközleményében. Az új igazgató a vállalat belső kommunikációjáért, a PR, a CSR, valamint a rendezvényszervezési területért felel.

A frissen kinevezett 45 éves szakember a Mercedes-Benz kecskeméti gyárának kommunikációs és külső kapcsolatok vezetői pozíciójából érkezik a Yettelhez. A több mint 4500 munkatársat foglalkoztató vállalatnál vezetőként a külső és belső kommunikációért felelt, feladatköréhez tartozott az employer branding és a kormányzati kapcsolatok koordinálása is. A Yettelnél a külső és belső kommunikáció mellett a társadalmi felelősségvállalási (CSR) és a rendezvényszervezési területet irányítja.

Dávid Sándor szakmai pályája kapcsán a tájékoztató kiemeli, hogy több mint két évtizede foglalkozik kommunikációval. Egyetemi évei alatt újságíróként kezdett dolgozni, majd önkormányzati és kommunikációs ügynökségi oldalon szerzett sokrétű tapasztalatot, amit később az EY (korábban Ernst & Young) senior kommunikációs munkatársaként kamatoztatott. Később visszatért az ügynökségi világba: a Next Wave Europe (mai nevén Dialogue) és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. (CEMP) kooperációjában tartalmi vezetőként két éven keresztül tartalommarketinggel, ezen belül közösségi médiával és natív hirdetésekkel foglalkozott. Ezt követte a kecskeméti Mercedes-Benz, ahonnan hat és fél év után búcsúzott, mert új kihívásokra vágyott a szakmájában.

Az új igazgató Mészáros Attilát váltja, aki 5 és fél évet töltött a vállalatnál.

(Fotó: Yettel)

Közösség & HR

A bankok még a hiányzó fejlesztési pénzeket is MI-vel pótolnák ki

Egyre több pénzpiaci szereplő reméli a mesterséges intelligenciától versenyképessége javulását, a változás azonban egyelőre lassú.
 
Hirdetés

ITSM a gyakorlatban

Három fájdalompont, amire az IT szolgáltatásmenedzsment gyors válaszokat adhat.

Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.

a melléklet támogatója a Clico Hungary

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.