Egy a 4iG szervezetében szeptember elsejétől életbe lépő változásokról szóló, tegnap késő délután kiadott közleményből a poziciócserék mellett a Vodafone Magyarország átbrandelésének legfontosabb részletét is ki lehetett olvasni - számolt be az elsők között a Portfolio.
A távközlési szolgáltatóban március óta több mint 70 százalékos tulajdonrésszel rendelkező cégcsoport bejelentése szerint a társasáság kereskedelmi stratégiai igazgatói posztját ősztől Mohamed ElSayad tölti be. Az elmúlt években a Magyar Telekomot és a Yettel/Telenor Magyaországot is megjárt szakember kiemelt feladata lesz "a 4iG telekommunikációs kereskedelmi stratégiai irányainak és keretrendszerének meghatározása és kialakítása, valamint az új márka, a ONE bevezetése Magyarországon".
Az utolsó félmondat praktikusan megerősíti azt az év elejétől emlegetett piaci pletykát, miszerint a Vodafone egykori hazai leányvállalata One márkanévvel működik majd tovább a magyar piacon. A brandváltásra a cég közleménye alapján valamikor 2024-ben kerül majd sor.
Mindez különösebb meglepetésnek már csak azért sem tekinthető, mivel a 4iG tulajdonában lévő két külföldi távközlési szolgáltató is ezzel a márkanévvel fut. Ezek egyike az egykor a Deutsche Telekomhoz tartozó albán One Telecommunications, a másik pedig a korábban Telenor Montenegro néven működő cég, amelyet tavaly ugyancsak One-ra kereszteltek át, nem sokkal azt követően, hogy a magyar nagyvállalat tulajdonába került.
A "jó gazda" szemlélet menti meg az MI-költségvetést
A 4iG IT minden lehetőséget biztosít ügyfeleinek ahhoz, hogy a FinOps eszközeivel teljes körű kontrollt gyakorolhassanak IT-költéseik felett – még akkor is, ha a mesterséges intelligencia miatt új, nehezen becsülhető, dinamikusan változó költségstruktúrákat kell kezelniük.
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak