Ha a munkatársak nem tűnnek a leghatékonyabbnak, mostanában mindenki azonnal a közösségi oldalakat, vagy épp a mobil alkalmazásokat hibáztatja. Pedig arra is figyelmet kellene fordítani, saját vállalati rendszereink bonyolultsága vagy épp gyenge hatásfoka hány percet, vagy akár órát vesz el a kollégák napjaiból.
Egy újabb olyan felmérésből született infografika, amely a kollégák munkaidő alatti hatékonyságával foglalkozik. Ez azonban kissé másfelől közelíti meg a problémát: mielőtt tehát az egyszeri informatikai vezető úgy dönt, hogy letiltja a Facebookot, reggel nyolckor begyűjti az Angry Birdst futtató okostelefonokat és térfigyelő kamerákat szereltet fel a munkaasztalok fölé, gondolkodjon el a cég saját rendszerén. Vajon minden folyamat, alkalmazás és szolgáltatás úgy működik, hogy azok kezelése nem vesz el értékes perceket a munkából?

Sok kicsi agyra megy A VoIP-kommunikációval foglalkozó Fonality kutatásából származó adatok leginkább a kommunikáció mostani gyakorlataiból származó időveszteséget érzékeltetik szemléletesen. A manapság egyre több helyről elérhető egységes kommunikációs megoldások ellenére még mindig sokan kénytelenek elveszni a sokféle csatorna útvesztőjében. "Hol is beszéltem meg azt a találkozót? E-mailben, telefonon, sms-ben vagy egy közösségi oldalon? Milyen módszerrel küldtem át azt a dokumentumot? Csatolmányként, megosztott meghajtón, vagy szimplán felhívtam a kollégát, hol keresgéljen?"

Az ehhez hasonló problémák megoldásával akár évente heteket spórolhatunk meg az elvesztegetésre ítélt időből, és az idő ez esetben valóban pénz. Aztán, ha minden kommunikációs problémát megoldottunk, és még mindig gyengén teljesítenek a kollégák... nos, akkor lehet leszoktatni őket a Facebookról.



Kapcsolódó infografikák:
A munka már mobilon érkezik
Munkába állt az internetgeneráció
Virtuális munkatársak: terjed a távmunka

Linus Torvalds eligazította a generatív mesterséges intelligenciát

Már nagyon hiányzott a megfelelő iránymutatás a linuxos közösségnek.
 
Hirdetés

Rendszerek és emberek: a CIO választásai egy új magyar felmérés tükrében

"Nehéz informatikusnak lenni egy olyan cégben, ahol sok az IT-s" – jegyezte meg egy egészségügyi technológiákat fejlesztő cég informatikai vezetője, amikor megkérdeztük, milyennek látja házon belül az IT és a többi osztály közötti kommunikációt.

Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.

a melléklet támogatója a Clico Hungary

Hirdetés

Így lehet sok önálló kiberbiztonsági eszközéből egy erősebbet csinálni

A kulcsszó a platform. Ha egy cég jó platformot választ, akkor az egyes eszközök előnyei nem kioltják, hanem erősítik egymást, és még az üzemeltetés is olcsóbb lesz.

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.