Egyre több az internetes áruház nemzetközi szinten és itthon is. De vajon azzal mindenki tisztában van, mit szeretnek a "kattintós vásárlók", mik azok a funkciók és szolgáltatások, amiért költeni kezdenek a weben?
Webáruházat létrehozni manapság már nem atomtudósokat megszégyenítő feladat. Minimális HTML tudás mellett, valamilyen tartalomkezelő (például WordPress vagy Joomla) vagy e-commerce (Magento) rendszer használatával, vagy épp valamilyen előre gyártott panelekkel építkező online szolgáltatást igénybe véve akár néhány nap alatt létrehozhatjuk saját internetes boltunkat, feltölthetjük árukkal, és várhatjuk az első rendeléseket. Sokszor azonban hiába.

A vonzás szabályai Az alábbi infografika a Lab24 piackutató cég felmérésén alapulva mutatja be azt a néhány alapvető tudnivalót, amit a kezdő webshop-tulajdonosoknak mindenképpen ismerniük kell. Persze senki ne gondoljon magasröptű, eddig titkos felismerésekre, a kutatás tapasztalatainak jó része egyértelmű.

A vásárlók egy része olyan termékekért megy internetes boltba, amelyeket élőben "ciki" lenne megvenni, fontosak számukra az árak, de még inkább az akciók, a kényelmes vásárlás, a jó vevőszolgálat, az ingyenes kiszállítás és a könnyen kezelhető visszáru lehetősége is. Az sem elhanyagolandó, ha a webshop vevőszolgálata készséges és elérhető, no és persze figyelembe veszi a kapcsolódó Facebook oldalon elhelyezett vevői hozzászólásokat, kritikákat is.



Ha a netes vásárláson múlna, rakétázna a magyar gazdaság
Lassan okosodnak a magyar webáruházak gazdái

Spanyol tudósok: a túlóra nem hogy káros, hanem egyenesen építő

Ha angol tudósok jöttek volna ezzel, meg sem lepődnénk. De épp a szieszta hagyományát mind a mai napig ápoló spanyolok?!
 
Hirdetés

Hazánk régiós SolarWinds-központ lett

A SolarWinds és a RelNet megállapodása révén utóbbi magas színvonalú szolgáltatásokat nyújt régiónkban a SolarWinds viszonteladói és ügyfelei számára.

Manufacture IT

Az 5G legnagyobb nyertesei az ipari vállalkozások

MEGNÉZEM »

a melléklet támogatója a Vodafone

Igen, ahogy mindenki mondja: sokba, nagyon sokba. De közel sem csak a fizetése miatt. A költségekhez hozzá kell számolni a növekvő kiválasztási költségeket – és a magas fluktuációt.

a melléklet támogatója a Mndwrk

A KPMG immár 22. alkalommal kiadott CIO Survey jelentése szerint idén az informatikai vezetők leginkább a digitalizációra, a biztonságra és a szoftverszolgáltatásokra koncentráltak.

Használtszoftver-kereskedelem a Brexit után

Az EU Tanácsa szerint összeegyeztethető a backdoor és a biztonság. Az ötlet alapjaiban hibás. Pfeiffer Szilárd fejlesztő, IT-biztonsági szakértő írása.
Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizenegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2021 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.