Júliustól a Magyar Telekom vállalati és marketingkommunikációs tevékenységét egyetlen igazgatóságba egyesíti, a terület vezetője Kovács Ildikó eddigi PR igazgató lett.
Hirdetés
 
Július 1-jével  a Magyar Telekom vállalati és marketingkommunikációs tevékenységét egyetlen igazgatóságba egyesíti, amely felöleli a Telekom ajánlati és vállalati (T - Mobile, T - Home, Telekom) márkáinak márkakommunikációs tevékenységét, a vállalati és marketing tevékenységhez kapcsolódó PR-t, a reklám- és médiakommunikációt, a szponzorációk és események menedzsmentjét, valamint a Magyar Telekom belső kommunikációjának teljes spektrumát - tette közzé a távközlési szolgáltató.

Új vezető
Az új marketing és vállalati kommunikációs igazgatóságot Kovács Ildikó vezeti, aki 2011 februárja óta a Magyar Telekomnál Társasági PR igazgatói feladatokat látott el. Kovács Ildikó 41 éves, a budapesti Corvinus Egyetemen szerzett közgazdász diplomát. Több mint 17 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a vállalati kommunikáció, a márkamenedzsment és a társadalmi felelősségvállalás terén.

1998-tól az Intercom marketing és kommunikációs igazgatója volt, majd 2004-től az E.ON Hungária kommunikációs és márkamendzsment vezetője lett, 2008-tól pedig az E.ON Csoport németországi központjában a cég nemzetközi vállalati kommunikáció szakterületén belül vállalati brand igazgatóként dolgozott.

A Magyar Telekom hazai vezető integrált info - és telekommunikációs vállalatként ezzel a lépéssel a marketing és vállalati kommunikációs tevékenységét hatékonyabban, a piaci kihívásoknak jobban megfelelve, integrált módon kívánja menedzselni - áll a közleményben. Liptay Gabriella korábbi marketing kommunikációs ágazatvezető június 30-ával távozott a vállalattól.

Jövőre érkezik az első egyemberes 1 milliárd dolláros üzlet?

Legalábbis ezt állítja az Anthropic vezére, aki a héten a vállalat legújabb generációs modelljeit is bemutatta a cég első fejlesztői konferenciáján.
 
Azok a vállalatok, amelyek gyorsabban, intelligensebben és empatikusabban tudnak reagálni ügyfeleik kérdéseire, összességében értékesebb, hosszabb távú kapcsolatokat építhetnek ki.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.