Júliustól a Magyar Telekom vállalati és marketingkommunikációs tevékenységét egyetlen igazgatóságba egyesíti, a terület vezetője Kovács Ildikó eddigi PR igazgató lett.
Július 1-jével a Magyar Telekom vállalati és marketingkommunikációs tevékenységét egyetlen igazgatóságba egyesíti, amely felöleli a Telekom ajánlati és vállalati (T - Mobile, T - Home, Telekom) márkáinak márkakommunikációs tevékenységét, a vállalati és marketing tevékenységhez kapcsolódó PR-t, a reklám- és médiakommunikációt, a szponzorációk és események menedzsmentjét, valamint a Magyar Telekom belső kommunikációjának teljes spektrumát - tette közzé a távközlési szolgáltató.
Új vezető ■ Az új marketing és vállalati kommunikációs igazgatóságot Kovács Ildikó vezeti, aki 2011 februárja óta a Magyar Telekomnál Társasági PR igazgatói feladatokat látott el. Kovács Ildikó 41 éves, a budapesti Corvinus Egyetemen szerzett közgazdász diplomát. Több mint 17 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a vállalati kommunikáció, a márkamenedzsment és a társadalmi felelősségvállalás terén.
1998-tól az Intercom marketing és kommunikációs igazgatója volt, majd 2004-től az E.ON Hungária kommunikációs és márkamendzsment vezetője lett, 2008-tól pedig az E.ON Csoport németországi központjában a cég nemzetközi vállalati kommunikáció szakterületén belül vállalati brand igazgatóként dolgozott.
A Magyar Telekom hazai vezető integrált info - és telekommunikációs vállalatként ezzel a lépéssel a marketing és vállalati kommunikációs tevékenységét hatékonyabban, a piaci kihívásoknak jobban megfelelve, integrált módon kívánja menedzselni - áll a közleményben. Liptay Gabriella korábbi marketing kommunikációs ágazatvezető június 30-ával távozott a vállalattól.