Július 24-28. között leállnak bizonyos értékesítési és ügyintézési folyamatok a Vodafone-nál, jelentette be a vállalat. Az ötnapos időszak alatt nem lehet új előfizetést kötni, régi előfizetést módosítani (pl. díjcsomag-váltás), szünetel a készülékkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, készülékcsere, kárrendezés, új biztosítás kötése) is. A korlátozások csak a mobil szegmenst érintik, az otthoni vezetékes szolgáltatáshoz kapcsolódó készülékvásárlás (tablet, TV) az átállás alatt is elérhető lehetőség lesz.
A fejlesztések a mobil szolgáltatással kapcsolatos díjbefizetéseket kezelő háttérrendszereket is érintik. Az ötnapos időszakban mobilfizetésre nem lesz lehetőség, az esedékes előfizetési és egyéb díjakat csak banki átutalással és postai csekkbefizetéssel lehet rendezni. Aki csoportos beszedési megbízással rendezi a mobilszámláját, annak nincs teendője, mert a fizetési határidő napján a szokott módon automatikusan ráterhelődik a megadott bankszámlára a díj.
Az alapvető – mobil és vezetékes telefon, illetve internet, valamint TV – szolgáltatások a technikai átállás alatt is zavartalanul működnek ugyan, de a MyVodafone applikáció nem. Emiatt nem lehet elérni majd sem a számlázással kapcsolatos önkiszolgáló ügyintézési, sem a mobilfizetési, sem pedig a mobilvásárlási (autópálya matrica, parkolás, lottó stb.) szolgáltatásokat. A szolgáltató azt javasolja a mobil kártyás ügyfeleinek: hogy július 24. előtt töltsék fel egyenlegüket, vagy gondoskodjanak extra adatcsomagjuk megvásárlásáról. Egyenleg feltöltésére a teljes leállás időszakában is lesz lehetőség, de csak ATM-knél. Az ötnapos leállás alatt a roamingszolgáltatás aktiválása is szünetel.
Egyes szolgáltatások már korábbi időponttól, lépcsőzetesen leállnak majd. Elsőként, július 14-től nem kézbesítik a weben megrendelt feltöltőkártyás SIM-eket, július 19-étől szünetelt a mobil webshopos vásárlás, majd július 24-től a teljes mobilos ügyintézési folyamat.
Az átállás a vállalati ügyfeleket is érinti. A teljes leállás öt napja alatt nem lesz lehetőség regisztrációt végezni, jogosultságot beállítani, valamint átnavigálni a netinfó felületére, és belépni a számlaanalitikai rendszerbe. A számlabefizetések határidejét a Vodafone meghosszabbítja.
Egységesítik az ügyintézési rendszert
A mobilszolgáltatással kapcsolatos ügyintézési rendszer fejlesztésére azért van szükség, mert a különböző kiszolgálói platformokon futó folyamatokat egyetlen központi platformra szeretné helyezni a vállalat – írta a közlemény. A Vodafone szerint a fejlesztésnek köszönhetően gyorsabbá és kényelmesebbé válik az ügymenet. A vállalati ügyfeleket érintő részletekről itt lehet tájékozódni, de az ügyfeleket SMS-ben és emailben is értesítik.
Adathelyreállítás pillanatok alatt
A vírus- és végpontvédelmet hatékonyan kiegészítő Zerto, a Hewlett Packard Enterprise Company platformfüggetlen, könnyen használható adatmentési és katasztrófaelhárítási megoldása.
CIO KUTATÁS
TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?
Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »
Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak