Az ügyfélkiszolgáló rendszer megújulása miatt július végén öt napig több szolgáltatás szünetel, jelentette be a vállalat. A céges ügyfeleket is érinti.

Július 24-28. között leállnak bizonyos értékesítési és ügyintézési folyamatok a Vodafone-nál, jelentette be a vállalat. Az ötnapos időszak alatt nem lehet új előfizetést kötni, régi előfizetést módosítani (pl. díjcsomag-váltás), szünetel a készülékkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, készülékcsere, kárrendezés, új biztosítás kötése) is. A korlátozások csak a mobil szegmenst érintik, az otthoni vezetékes szolgáltatáshoz kapcsolódó készülékvásárlás (tablet, TV) az átállás alatt is elérhető lehetőség lesz.

A fejlesztések a mobil szolgáltatással kapcsolatos díjbefizetéseket kezelő háttérrendszereket is érintik. Az ötnapos időszakban mobilfizetésre nem lesz lehetőség, az esedékes előfizetési és egyéb díjakat csak banki átutalással és postai csekkbefizetéssel lehet rendezni. Aki csoportos beszedési megbízással rendezi a mobilszámláját, annak nincs teendője, mert a fizetési határidő napján a szokott módon automatikusan ráterhelődik a megadott bankszámlára a díj.

Az alapvető – mobil és vezetékes telefon, illetve internet, valamint TV – szolgáltatások a technikai átállás alatt is zavartalanul működnek ugyan, de a MyVodafone applikáció nem. Emiatt nem lehet elérni majd sem a számlázással kapcsolatos önkiszolgáló ügyintézési, sem a mobilfizetési, sem pedig a mobilvásárlási (autópálya matrica, parkolás, lottó stb.) szolgáltatásokat. A szolgáltató azt javasolja a mobil kártyás ügyfeleinek: hogy július 24. előtt töltsék fel egyenlegüket, vagy gondoskodjanak extra adatcsomagjuk megvásárlásáról. Egyenleg feltöltésére a teljes leállás időszakában is lesz lehetőség, de csak ATM-knél. Az ötnapos leállás alatt a roamingszolgáltatás aktiválása is szünetel.

Egyes szolgáltatások már korábbi időponttól, lépcsőzetesen leállnak majd. Elsőként, július 14-től nem kézbesítik a weben megrendelt feltöltőkártyás SIM-eket, július 19-étől szünetelt a mobil webshopos vásárlás, majd július 24-től a teljes mobilos ügyintézési folyamat.

Az átállás a vállalati ügyfeleket is érinti. A teljes leállás öt napja alatt nem lesz lehetőség regisztrációt végezni, jogosultságot beállítani, valamint átnavigálni a netinfó felületére, és belépni a számlaanalitikai rendszerbe. A számlabefizetések határidejét a Vodafone meghosszabbítja.

Egységesítik az ügyintézési rendszert

A mobilszolgáltatással kapcsolatos ügyintézési rendszer fejlesztésére azért van szükség, mert a különböző kiszolgálói platformokon futó folyamatokat egyetlen központi platformra szeretné helyezni a vállalat – írta a közlemény. A Vodafone szerint a fejlesztésnek köszönhetően gyorsabbá és kényelmesebbé válik az ügymenet. A vállalati ügyfeleket érintő részletekről itt lehet tájékozódni, de az ügyfeleket SMS-ben és emailben is értesítik.

Mobilitás

A testkamerák felvételei alapján készítene rendőrségi jelentéseket az MI

Pontosabban a Draft One nevű MI-alkalmazás fejlesztője, aki szerint jó ötlet rábízni az ilyesmit a totál megbízhatatlan mesterséges intelligenciára.
 
Hirdetés

Adathelyreállítás pillanatok alatt

A vírus- és végpontvédelmet hatékonyan kiegészítő Zerto, a Hewlett Packard Enterprise Company platformfüggetlen, könnyen használható adatmentési és katasztrófaelhárítási megoldása.

A válasz egyszerű: arról függ, hogy hol, hogyan és milyen szabályozásoknak és üzleti elvárásoknak megfelelően tároljuk az információt. A lényeg azonban a részletekben rejlik.

a melléklet támogatója az EURO ONE Számítástechnikai Zrt.

CIO KUTATÁS

TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?

Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »

Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!

LÁSSUNK NEKI!

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.