A világszinten beinduló új marketingeszköztől elégedettebb hirdetőket remél a közösségi óriás.

Az alkalmazásként telepítendő játékok esetében sokszor csalódnak a felhasználók, mert a hirdetésben látott, interneten olvasott információk alapján kialakított képük nem egyezik a valósággal. Viszont ha a játékkal pár percet el tudunk tölteni mindenféle installálás nélkül, az már teljesen más döntési helyzetet eredményez.

Erre született az a megoldás, miszerint a hirdetésbe integrálva egy demó élményt kaphat a potenciális játékos, így mind ő, mind a reklámozó boldogabb lehet a nap végén. Ezt egyébként a Facebooknál lényegesen korábban megcsinálták mások, de a közösségi polip méretéből kifolyólag a mostani lépés nagy hatással lehet a videós hirdetések szegmensére.

Mindegy, hogy almás, vagy robotos, simán fut

Persze a Facebook sem tegnap kezdte a technológia tesztelését. Saját rendszerüket, amely az App Store-ban és a Google Play alkalmazásáruházában meglévő címek futtatásával is megbírkózik, már egy ideje szűkebb körben próbálgatják partnerek bevonásával. A közösségi oldal hírfolyamába ékelt reklámok egy rövid videós bevezetővel indulnak, de a felhasználó lehetőséget kap arra, hogy azonnal ki is próbálhassa a programot.

 

A HTML5 alapú rendszert a játékok fejlesztői mostantól világszerte kipróbálhatják az installálásra ösztönző kampányaiknál. A Facebook területért felelős alelnöke szerint az interaktív módszerrel megnyert játékosok sokkal értékesebb felhasználók lesznek, mivel az előzetes tesztlehetőség miatt megfontoltabb döntéshozatalt követően kattintottak a letöltés gombra. A szűk körű kísérletekből leszűrt adatok alapján ezek a játékosok hűségesebbek, többet és tovább játszanak egy adott címmel, mint egy hagyományos banneres, videós reklámmal "beszervezett" valaki.

A következő hetekben fokozatosan elérhetővé váló hirdetési megoldással együtt a Facebook több új eszközt is bevezet a kampányok kezelésére, amellyel a hirdetők speciális beállításokkal tovább finomíthatják azt a kört, akiket megcélozni szándékoznak legújabb termékükkel.

Mások sem pihennek

A letöltés nélkül kipróbálható alkalmazásokkal kapcsolatban egyébként a nagy rivális Google sem nevezhető tétlennek. Az Instant Apps koncepciójáról először 2016-ban hallottunk, majd tavaly év elején indultak be szűk körben a kísérletek. Az androidos programok felhőből, telepítés nélküli futtatását aztán alapos tesztek után végül 2017 októberében próbálhatta ki a nagyközönség. Igaz, még akkor sem lehetett dúskálni az így használható alkalmazásokban.

Közösség & HR

A Tesla bármelyik másik márkánál több halálos balesetben érintett

Az elmúlt években gyártott járműveket vizsgálva kiderült, hogy az amerikai utakon a Teslák az átlagosnál kétszer gyakrabban szerepelnek végzetes ütközésekben a megtett mérföldek arányában.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.