Ma már nem képzelhető el vonzó cég jó employer branding nélkül. Ma már elképzelhetetlen hatékony employer branding belső képzések, szakmai fejlődési ajánlat nélkül. Mióta az IT-szakmák legtöbbjénél az elérhető juttatások szintje kellően magas, már nem az az első kérdése egy új pozícióra jelentkezőnek, hogy mennyi az annyi, hanem hogy miben tud fejlődni.
Hogy néz ki mindez a gyakorlatban, hol kapcsolódik egymáshoz a munkáltató cég igénye, az alkalmazott érdeklődése és a különböző képzési formák egymáshoz? Szükségesek-e ilyen szituációban formális (egyetem, bootcamp, tanfolyam stb.) képzések, vagy inkább a mentori rendszer az üdvözítő? Erről beszélgettünk hosszú idő után immár személyesen Antal Balázzsal, a Balabitet 2018-ban felvásárló Quest employer brandingért felelős vezetőjével, és Bárdos Kristóffal, a Green Fox Academy ügyvezető igazgatójával.
A közel órás beszélgetés a képzés és az employer brandig szinte minden fontosabb kapcsolódási pontját érintette, többek között arra vonatkozóan is elhangzottak ötletek, hogy központilag, felülről irányított folyamatok vagy az alulról érkező kezdeményezések felkarolása a célravezetőbb-e, illetve ha mindkettőre nagy az igény, hogyan lehet összehangolni a két irányt.
A felvétel meghallgatható a fenti lejátszóval itt, de podcastjainkat követheti többek között a Spotify-on, az Apple, valamint a Google podcastplatformján is, ahol feliratkozhat a Bitport csatornájára.
A podcast jelen adásának elkészültét a Green Fox Academy támogatta.
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak