Köszöni szépen, de nem érti és ami a lényegesebb, nem is akarja érteni az új technológiai eszközöket, csatornákat a Forma-1 mindenható ura.
Hirdetés
 

Meglepően nyers, meghökkentő kijelentésekben gazdag interjút adott a száguldó cirkuszt vasmarokkal irányító Bernie Ecclestone. A Campaign Asia-Pacificnek nyilatkozó üzletember többek között világossá tette, hogy nem érdekelt a fiatal korosztályok megnyerésében, és nemcsak hogy nem érti, de megérteni sem akarja a közösségi média világát.

Fiatalság, bolondság

A 84 éves vezető egészen keresetlen formában vezette le, miért nincsen szüksége az egyébként súlyos válságban lévő Forma-1-nek új, fiatal nézőkre. Szerinte erre a közönségre nem vevők a szponzorok, hiszen hiába nézegetnék a Rolex logóját, attól még nem vennének egyet sem. Szintúgy nem érné meg a banki hirdetés sem, mert a táblagépen és okostelefonon lógó tiniknek úgysincs mit betenni a bankszámlára.

Ilyen hozzáállást feltételezve már majdhogynem logikus a közösségi csatornákról alkotott világképe. Ecclestone szavait idézve: "nem érdekel a twittelés, a Facebook vagy akárminek is hívják ezt az ostobaságot". Becsületére legyen mondva, azt is hozzátette, hogy megpróbálta kitalálni, de túl öreg és régimódi az ilyesmihez.

A barátnőjükkel sem találkoznak, nemhogy a szurkolókkal

Újságírói nyomásra annyit azért engedett Ecclestone, hogy elismerte, promóciós célokra akár még fel is használhatnák ezeket a közösségi hálózatokat, ugyanakkor továbbra sem tudja, miként érhető ez el. Példaként említve a pilótákat, akik még a saját barátnőjükkel sem igen tudnak találkozni a szezon közben, nemhogy rávenni őket, hogy direkt kapcsolatot teremtsenek ezeken a fórumokon a rajongóikkal. 

Hogy azért üzletileg nem teljesen mozog sötétben a közösségi médiát illetően, arról egy rövid helyzetelemzése árulkodik. Ecclestone szerint ezek az oldalak nem tehetnek mást, minthogy idővel mindenért pénzt kérnek, ami kicsit is promóciónak tűnik. Ha nem ezt teszik, bezárhatják a boltot. A Twitter árfolyama 10 százalékot esett egy hét alatt, azért mert azon aggódnak, hogy nem használják elegen - támasztotta alá konkrét példával közösségimédia-szkepticizmusát a Forma-1 ura.

Közösség & HR

Zenélő takaróval házal a japán startup

A cég egy szintén japán kutatási projektből igyekszik kereskedelmi forgalomban kapható terméket varázsolni. A Sensia Technology szövetének különlegessége, hogy külön meghajtó elemek nélkül képes hangok kibocsátására.
 
Sok szervezet adatvezéreltnek tartja magát, mert van BI rendszere és heti dashboardja. A valóságban azonban ennél többről van szó; a kérdés ugyanis nem az, hogy van-e elég adat, hanem, hogy mennyire jól használják a döntések meghozatalához.

a melléklet támogatója a One Solutions

EGY NAPBA SŰRÍTÜNK MINDENT, AMIT MA EGY PROJEKTMENEDZSERNEK TUDNIA KELL!

Ütős esettanulmányok AI-ról, agilitásról, csapattopológiáról. Folyamatos programok három teremben és egy közösségi térben: exkluzív információk, előadások, interaktív workshopok, networking, tapasztalatcsere.

2026.03.10. UP Rendezvénytér

RÉSZLETEK »

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.