Felpörögtek a koreaiak mobilos eredményei, de a televíziók is jól teljesítettek.

A G széria nagyot dobott az LG második negyedéves üzleti eredményein, de a jó teljesítményhez a televíziók is hozzátették a magukét. A Nexus korszakkal megindított növekedés még mindig kitart a  koreai vállalat életében, egyre népszerűbbek a mobilkészülékeik, amiben nagy szerepe van az olcsóbb kategóriát képviselő L III sorozatnak is.

Másfélszeres növekedés

A könyvelés előtt álló, második negyedévre vonatkozó adatok szerint az LG Electronics 14,93 milliárd dolláros (15,37 trilló won) bevételt ért el, ami az egy évvel ezelőtti számokhoz képest alig 1 százalékkal több, az előző negyedévhez képest azonban 7,7 százalékos ugrás. Nettó profit tekintetében azonban hatalmas, 164%-os növekedést produkált a vállalat, ami 412 milliárd wont jelent az előző év hasonló időszakának 156 milliárdjához képest és akkor az előző negyedév 93 milliárdját nem is említettük.

LG G3: a sikertermék

A mobilokért felelős LG Mobile Communications minden idők legjobb eredményét érte el a 14,5 millió okostelefon leszállításával (ezek több mint egy harmada LTE-képes készülék volt), ami az előző évhez képest 20 százalékos javulást jelent. Erre rímelve alakultak a bevételek: az előző év második negyedévéhez képest 16 százalékkal nőtt a forgalom: ez 3,62 trillió won bevételt jelent, ami 2010 első negyedéve óta a legjobb eredmény.

A G3 több piacon betalált 

A mobilos részleg ezzel 85,9 milliárd won működési nyereséget hozott össze, ami véget vetett az elmúlt három negyedév sorozatos veszteségének. Az LG nem részletezi, hogy melyik modellből mennyit adtak el, így csak azt tudjuk meg a jelentésből, hogy a siker elsősorban a G3 koreai fogadtatásának és az L Series III jó eredményeinek köszönhető - az USA-ban például masszív, 39 százalékos forgalomnövekedésről számoltak be. A vállalat szerint a G3 nemzetközi piacokra való lépésével a helyzet tovább fog javulni, amihez az év második felében megjelenő középkategóriás készülékek, illetve a G3 különböző variánsai (pl. a G3 Beat) is hozzájárulnak majd.

A szórakoztató elektronikai részleg is jól muzsikált, annak ellenére, hogy az előző évhez képest szinte ugyanannyi, 4,94 milliárd wont hozott be a divízió, ami csak 3 százalékkal több az előző negyedévhez képest. Az üzemi nyereség (154,5 milliárd won) azonban 65 százalékkal nőtt az előző évhez viszonyítva, amit a hatékonyabb termékkínálat, illetve a sikeresen lenyomott fix költségek tettek lehetővé.

Ezen a területen az ULTRA HD felbontású televíziók és az LCD TV-k hozták a fellendülést, amelyeket elsősorban az USA-ban és Kínában keresték és vásárolták sokan. A következő időszakban az LG ugyanezektől a termékektől várja a jó eredményeket, plusz a várakozások szerint az üzleti felhasználású monitorok piaca is felfutóban van.

Mobilitás

Az egész Zuckerberg-birodalomban felcsavarják az MI-t

A Facebooktól a Ray-Ban Meta napszemüvegekig mindenhol munkába áll a közösségi polip nagy nyelvi modelljének harmadik generációja, amely többek között valós időben, gépelés közben generál képeket.
 
Hirdetés

Adathelyreállítás pillanatok alatt

A vírus- és végpontvédelmet hatékonyan kiegészítő Zerto, a Hewlett Packard Enterprise Company platformfüggetlen, könnyen használható adatmentési és katasztrófaelhárítási megoldása.

Hol, milyen adatokat és hányszorosan tároljunk ahhoz, hogy biztonságban tudhassuk szervezetünk működését egy nem várt adatvesztési incidens esetén is?

a melléklet támogatója az EURO ONE Számítástechnikai Zrt.

CIO KUTATÁS

TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?

Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »

Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!

LÁSSUNK NEKI!

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.