Egy konferencia, ahol a CIO-k új produktivitásjavító eszközöket és módszereket tanulhatnak. Márciusban jön a 9. META-INF Atlassian Day – nem csak Atlassian-ügyfeleknek! (x)

Bill Gates, a Microsoft alapítója és egykori vezérigazgatója, nem tartozott azok közé a főnökök közé, akik elítélték a lusta munkatársakat. Sőt, egyszer azt nyilatkozta, hogy mindig a leglustább embereknek adta a legnehezebb feladatokat, mert ők találták meg a legegyszerűbb megoldást. Amikor a produktivitásról beszélünk, ritkán jut eszünkbe a lustaság, pedig van logika az asszociációban. A hatékonyság nem több lapátolást, hanem a feladat alaposabb átgondolását jelenti, de legfőképpen okos gazdálkodást az energiáinkkal.

Next-Gen ITSM – Az ITSM új korszaka

Az IT-szolgáltatások menedzsmentje (ITSM) a technológiai és üzleti igényekhez igazodva gyorsan változik. A Bitporton februárban megjelent három cikkben bemutatásra került a next generation ITSM koncepciója, amely a hagyományos ITSM-től eltérően már nem a folyamatokra, hanem az értékteremtésre és a felhasználói élményre helyezi a hangsúlyt. Milyen új trendekre kell figyelniük ezzel kapcsolatban a CIO-knak 2024-ben? Az Atlassian egyik legnagyobb régiós partnereként működő META-INF szakértői öt területen azonosítottak fontos változásokat.
 

 

Az ITSM öt legfontosabb trendje 2024-ben

1. Automatizáció és mesterséges intelligencia (AI)
Az automatizáció és az AI segítségével az IT-szolgáltatások gyorsabbak, pontosabbak és költséghatékonyabbak lesznek, és javítják a felhasználói élményt. Az ITSM platformok mindehhez egyre több AI funkciót fognak kínálni. Jó példa erre a Jira Service Management egyre okosabb kategorizálása, a Confluence intelligens keresése és tartalomjavaslatai, vagy az Opsgenie intelligens riasztás-kezelése.

2. Felhőalapú ITSM
A felhőalapú ITSM szoftverek egyre népszerűbbek a vállalatok körében. Rugalmasabbak, skálázhatóbbak, biztonságosabbak és könnyebben frissíthetők, de csökkentik a hardver- és karbantartási költségeket is. Az Atlassian is felismerte ezt a trendet, és bejelentette, hogy 2024 februárjától megszünteti a szerver termékei támogatását. Ehelyett a cég a felhőalapú és a vállalati szintű adatközponti megoldásokra összpontosít.

3. Enterprise Service Management (ESM)
Az ESM nem más, mint az ITSM elveinek és eszközeinek alkalmazása más üzleti területeken, például a HR-ben, a pénzügyben vagy a jogi osztályon. A segítségével a szervezetek egységesíthetik, automatizálhatják, és optimalizálhatják a belső szolgáltatásaikat, növelve ezzel a produktivitást és az elégedettséget. Az ESM gyakorlata egyre több vállalatnál kerül bevezetésre 2024-től.

4. Agile és DevOps
Az Agile és a DevOps módszertanok egyre elterjedtebbek az IT-szolgáltatásokban, mert elősegítik a gyorsabb, rugalmasabb és minőségibb szoftverfejlesztést. Összehangolják az IT és az üzleti igényeket, növelik a kollaborációt a fejlesztők és az üzemeltetők között, és automatizálják a folyamatokat a teszteléstől a kiadásig. Az Atlassian termékei, mint a Jira Software, a Bitbucket, a Bamboo vagy a Statuspage, kifejezetten az agilis és DevOps csapatok igényeire lettek kialakítva, és számos integrációs lehetőséget biztosítanak más eszközökkel.

5. Ügyfélközpontúság és felhasználói élmény (UX)
Az ITSM-ben is egyre fontosabbá válik az ügyfélközpontúság és a felhasználói élmény fokozása, hiszen ezek határozzák meg, hogy a felhasználók mennyire elégedettek a szolgáltatásokkal. Az ITSM-nek nem csak a technikai problémákra kell reagálnia, hanem a felhasználók igényeit is figyelembe kell vennie. Ehhez szükség van a felhasználói visszajelzések gyűjtésére, elemzésére és kezelésére, valamint a szolgáltatások folyamatos fejlesztésére.

+1. A Nagy Produktivitás Körkép: mindez számokban
Az eseményen debütál a META-INF Nagy Produktivitás Körkép című exkluzív kutatása, amely 1000 magyar fehérgalléros dolgozó megkérdezésével vizsgálta, mennyire hatékony a hazai vállalatok működése. A reprezentatív felmérésből kiderül, hogyan szervezik meg a munkájukat a magyar cégek, mihez kezdenek a kollégák a szervezeti silósodással, az osztályok közötti kommunikációs nehézségekkel, vagy azzal, hogy ticketek helyett még mindig emailek árasztják el a rendszert. A kutatás eredményei alapján a META-INF ajánlásokat és megoldásokat fog javasolni a produktivitás növeléséhez.

A META-INF Atlassian Day – ahol a vízió valódi megoldásokkal párosul

A fenti trendek mind azt mutatják, hogy az ITSM egy izgalmas és dinamikusan fejlődő terület. De hogyan lehet lépést tartani ezekkel a változásokkal, és hogyan lehet kihasználni azokat a lehetőségeket, amelyeket az ITSM kínál? Többek között erre a kérdésre is választ kaphatnak, akik részt vesznek az Atlassian Dayen, a META-INF által szervezett kétnapos szakmai eseményen, március 20-21-én Budapesten.
 

Ne maradjon le az META-INF Atlassian Dayről!

Ha Ön számára is fontos a pordiktivitás, érdeklődik az ITSM vagy konkrétan az Atlassian termékek iránt, akkor ne hagyja ki a 9. META-INF Atlassian Dayt! Regisztráljon most, és biztosítsa helyét az eseményen! Rengeteg hasznos információt, tudást és tapasztalatot szerezhet, tágíthatja szakmai kapcsolatai körét. Az Atlassian Day olyan eszközöket és módszereket mutat be, amelyekkel hatékonyabbá, minőségibbé és ügyfélközpontúbbá alakíthatja IT-szolgáltatásait, de amelyeket használva Ön is sikeresebb vezetővé válhat.

Regisztráljon még ma! Kattintson a linkre, és vegye meg a jegyét: 9. META-INF Atlassian Day


A META-INF Atlassian Day a legjobb alkalom arra, hogy az érdeklődők megismerjék, hogyan és milyen eszközökkel építhetik fel saját, jól működő ITSM/ESM rendszereiket. A résztvevők előadásokat hallhatnak a META-INF és az Atlassian szakértőitől és nemzetközi partnereitől, akik megosztják a tapasztalataikat és a legjobb gyakorlatokat az Atlassian megoldások használatával kapcsolatban. Az eseményen a résztvevők kipróbálhatják a termékeket, tanulhatnak és eszmét cserélhetnek. Az előadások témái között szerepelnek a Next-Gen ITSM, az ESM, a digitális transzformáció, a hatékony projektmenedzsment és a workflow automatizáció is.

Várunk szeretettel a META-INF Atlassian Dayen!

Piaci hírek

Kitessékelnék a gyerekeket a közösségi médiából a francia elnök szakértői

Az Emmanuel Macron által felkért szakértői bizottság egyáltalán nem adna okostelefont a 13 éven aluliak kezébe, a közösségi médiát pedig 18 pluszos szolgáltatásként kezelné.
 
Hirdetés

Biztonságos M2M kommunikáció nagyvállalti környezetben a Balasystól

A megnövekedett támadások miatt az API-k biztonsága erősen szabályozott és folyamatosan auditált terület, amelynek védelme a gépi kommunikáció (M2M) biztonságossá tételén múlik.

A válasz egyszerű: arról függ, hogy hol, hogyan és milyen szabályozásoknak és üzleti elvárásoknak megfelelően tároljuk az információt. A lényeg azonban a részletekben rejlik.

a melléklet támogatója az EURO ONE Számítástechnikai Zrt.

CIO KUTATÁS

TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?

Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »

Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!

LÁSSUNK NEKI!

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.