Sajtóértesülések szerint az Amazon és az Apple visszatérne a Twitterre, sőt az Amazon állítólag nem is állította le az oldalon futó hirdetéseit.

Pénz beszél, kutya ugat... A közösségi oldal a múlt héten e-mailben kereste meg a nagy hirdetőit egy lényegét tekintve "egyet fizet – kettőt vihet" ajánlattal. A Reuters sajtóértesülésekre hivatkozva azt írta, hogy a nagy neveket is elgondolkodtatta a Twitter legutóbbi kedvezményes hirdetési csomagajánlata.

A levél, ami a Reutershez is eljutott, a Twitter eddigi legnagyobb ösztönzőcsomagjának nevezte a kedvezményes ajánlatot. Az amerikai partnereknek minden 500 ezer elhirdetett dollár után adnak újabb 500 ezer dollárnyi kreditet ingyen. Az Egyesült Királyságban és Japánban 250 ezer dollár költés után jár a 100 százalék, míg a többi régióban 50 ezer után.

Az Amazont és az Apple-t meggyőzte

Úgy látszik, a pénz szavát mindenki érti. Pár napon belül elkezdtek szivárogni a hírek, hogy több jelentős vállalatot is elgondolkodtatott a kedvező ajánlat. Ami érthető is, hiszen jön a karácsonyi vásárlási dömping, és a Twitternek mégis csak van kb. 450 millió havonta és közel 240 millió naponta aktív felhasználója...

Szombaton a Platformer News riportere tweetelte, hogy az Amazon tervezi hirdetései újraindítását a Twitteren. Az értesülés szerint az elkölteni tervezett összeg sem csekély: évi 100 millió dollár. Az értesülést árnyalja, hogy a Reuters egy névtelen belső forrása azt mondta, hogy az Amazon nem is állította le a hirdetéseit a Twitteren.

Azt viszont maga Musk mondta egy Twitter Spaces beszélgetésben, hogy az Apple a legnagyobb hirdető a Twitteren. A beszélgetésben azt állította, hogy a gyártóvállalat teljesen újraindította a hirdetéseit a közösségi oldalon. Ez utóbbi bejelentés különösen érdekes, tekintve, hogy a múlt héten már az is felmerült, hogy a Twittert ki kell tiltani az App Store-ból, mert nem felel meg azoknak a moderálási kritériumoknak, melyeket az alkalmazásbolt támaszt az appokkal szemben.

A drasztikus létszámcsökkentés miatt ugyanis alig moderálják az oldalt, és távozott (kirúgták vagy ment önként), akinek bármilyen köze volt ehhez a területhez. Elhagyta a vállalatot többek között Marianne Fogarty compliance-ért felelős igazgató és Damien Kieran adatvédelmi igazgató, így ezek a területek (is) átkerültek Musk kézi vezérlése alá, ami igencsak riasztóan hatott a hirdetőkre. Több nagy gyártó, például az Audi of America látványosan leállította a hirdetéseit, más vállalatok meg fű alatt csökkentették az aktivitásukat.

A Reuters megkereste az Apple-t és a Twittert is, hogy kommentálja az értesüléseket, de a két vállalat egyelőre nem reagált.

Közösség & HR

Szakértők figyelmeztetnek: ne küldözgessünk chatbotoknak az orvosi leleteinket

Elon Musk arra biztatja az X közösségi oldal felhasználóit, hogy teszteljék saját egészségügyi felvételeiken a Grok MI-chatbot képelemző funkcióit, de ez nem mindenki szerint jó ötlet.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.