Amikor egy vállalat vagy márka nevében elindul egy új Facebook oldal, az üzemeltetők egyértelmű célja, hogy minél több követőt elérjenek. De vajon egyértelmű út ehhez a macskás videók megosztása, vagy épp a naponta tucatnyi hivatalos közlemény megjenentetése?
Beszéljünk a követőkhöz minél többet, így közvetlenebbnek tűnünk, és letaroljuk őket az üzeneteinkkel – elég sokan gondolkodnak így, amikor egy cég, márka vagy termék "nevében"  Facebook oldalt indítanak. Szerencsére manapság már konkrét statisztikák, felmérések segítenek eldönteni, mik a legjobb lépések egy Facebook oldal sikerre viteléhez. A jelszó a viralitás.

Közösségi levegőben terjed A Facebook oldalak üzemeltetői gyakran esnek abba a hibába, hogy az új felületet is csak egyfajta reklám-szócsőként használják, pedig a közösségi oldalak ereje épp a közösségben rejlik. Itt nem visz előre, ha telepumpáljuk a véletlenül beeső lájkolókat tartalommal, ekkor ugyanis még akár a meglévő rajongókat is elijesztjük, az viszont biztos, hogy továbbosztani nem fogják a tonnányi információt.

A viralitás egy könnyen kiszámolható "mérce" annak eldöntésére, mennyire hatékonyak a megosztott tartalmaink: az egyes postok lájkjait, megosztásait és kommentjeit összeadjuk, elosztjuk az oldal követőinek számával, majd megszorozzuk százzal. Kissé túl "matekosnak" tűnhet a módszer, de az alábbi infografikán máris jól látható, hogy tökéletes eszköz a posztok hatékonyságának mérésére. Nézzük csak, mit és hogyan üzennek mostanában a Facebook oldalakon... és ehelyett hogyan kéne mindezt jól csinálni.



HR-esek, a Facebookon is van határ!
Hogy ne csináljunk céges Facebook oldalt?
Facebook-kisokos: miért nem jelenik meg minden bejegyzés?


Így árasztotta el az amerikai híroldalakat a pornó

Miután a VidMe nevű videómegosztó domainjét megvette egy pornós cég, több lap oldalán is felnőtt tartalmak kezdtek megjelenni.
 
Hirdetés

Belépő szinten dob nagyot a tároláson a Dell EMC PowerStore 500

Garantált 4:1-es deduplikációval, nagyobb teljesítménnyel, frissített szoftveres képességeivel teszi magasra a lécet a tárolókörnyezet modernizálásában és a gyorsan fejlődő adatigények kiszolgálásában a Dell EMC PowerStore. Beleértve az all flash termékcsalád legkisebb tagját is, amely megérkezett Magyarországra.

Hirdetés

Növekvő elvárások a szállodai Wi-Fi hálózatokkal szemben – hogyan biztosítható a versenyelőny?

A Wi-Fi ma már szinte valamennyi szálláshelyen alapvető szolgáltatás. Ezzel arányosan a vendégértékeléseknek is javuló tendenciát kellene mutatniuk – mégsem ez a helyzet. Mit hiányolnak a vendégek, és hogyan biztosíthatja egy szálloda a legújabb vendégigényeknek történő megfelelőséget? Ennek járt utána egy a lezárások után készült friss kutatás.

Radikális átalakulást és innovációs kényszert hozott a szállodaiparban a COVID.

a melléklet támogatója a TP-Link

CIO KUTATÁS

A PANDÉMIA HATÁSAIRÓL

Az ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Informatikai Intézetével végzett kutatásunkban. Segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!

MEHET

A KPMG immár 22. alkalommal kiadott CIO Survey jelentése szerint idén az informatikai vezetők leginkább a digitalizációra, a biztonságra és a szoftverszolgáltatásokra koncentráltak.

Használtszoftver-kereskedelem a Brexit után

Az EU Tanácsa szerint összeegyeztethető a backdoor és a biztonság. Az ötlet alapjaiban hibás. Pfeiffer Szilárd fejlesztő, IT-biztonsági szakértő írása.
Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizenegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2021 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.