Peresztegi Zoltán twitteres csatornáján tette közzé, hogy a januártól a Schibsted skandináv médiavállalat hazai bevezetésével bízták meg. Ennek első megnyilvánulása a jófogás.hu apróhirdetési oldal.


A mediainfo.hu portálnak nyilatkozva az új ügyvezető elmondta, hogy mind az anyavállalat, mind a nemrég indított jófogás.hu célja, hogy az ingyenes, mindenki számára hozzáférhető és nagyon egyszerűen használható apróhirdetési oldallal új lendületet adjanak ennek a piacnak.

A Schibsted több mint hétezer embert foglalkoztató médiavállalat. Az itthoni nyitással 24, zömmel európai országban van jelen, de érdekeltségekkel bír például Malajziában, Szingapúrban és négy latin-amerikai országban is. Portfoliójában nyomtatott lapok, könyvek és online oldalak is szerepelnek.

 

MI-vezérelt embermosógép készül Japánban

A pilótafülkére emlékeztető szerkezet gyors mosó-szárító programot és teljes felfrissülést ígér a felhasználóknak.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.