Augusztustól az informatikai szolgáltatások megerősítése érdekében új pozíciót hozott létre a távközlési szolgáltató, a terület üzletfejlesztési igazgatójának Marton Lászlót nevezték ki.
Az Invitel augusztus 1-től új infokommunikációs (ICT) üzletfejlesztési igazgatót nevezett ki Marton László személyében - tette közzé a távközlési szolgáltató. Az új pozíció létrehozásával és a tapasztalt szakember segítségével a meglévő infokommunikációs szolgáltatások értékesítésének felgyorsítását, fejlesztését tervezi a cég és új IT szolgáltatási stratégiával száll majd ringbe.
Marton László feladata az IT szolgáltató szervezet még hatékonyabbá tétele, szélesebb szolgáltatási portfólió kialakítása és mindezzel új ügyfelek szerzése, meglévő ügyfélkör hatékonyabb kiszolgálása a kis- és középvállalkozások (kkv-k), valamint a nagyvállalatok piacán.
Van még potenciál ■ "Bár a teljes tele- és infokommunikációs piac fejlődése lassult, vannak olyan szektorok, amelyekben még bőven van potenciál. A vállalati piacon meghatározó távközlési szolgáltatók az utóbbi 5-6 évben már szerverhoszting szolgáltatást is nyújtanak adatparkjaikban. Magyarországon azonban a teljes vállalati szektornak kevesebb, mint az ötöde vesz igénybe ilyen szolgáltatást. Ennek két oka lehet: kevéssé ismertek az ilyen szolgáltatások, illetve még nem erős irántuk a bizalom. Ezért a tudatosítás és edukáció a fő feladatunk" – fogalmazott
Zsembery György, az Invitel üzleti és nagykereskedelmi üzletág operatív vezérigazgató-helyettese a bejelentés kapcsán.
Marton László 1997 óta dolgozik az üzleti informatika területén, diplomáját a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán szakközgazdászként szerezte. Többek között olyan IT cégek alkalmazásában állt, mint az IBM vagy a Grepton Zrt. Az IBM-nél kereskedelmi területen dolgozott, kezdetben kiemelt ügyfél menedzserként, majd különböző vezetői pozíciókban, előbb banki üzletág igazgatóként, később a nagyvállalati üzletág kereskedelmi igazgatójaként. Ezt követően a Greptonhoz szerződött, ahol mint kereskedelmi igazgató a vállalat teljes kereskedelmi stratégiájáért felelt.