Új működési modellt alakított ki a T-Systems Magyarország. A menedzsmentet is átalakították.

Új, a cég versenyképességét fokozni képes működési modellben kezdte az évet a hivatalosan másfél éve, öt cég összevonásával létrejött mamut szolgáltató cég, a T-Systems Magyarország. (Az ötödik cég, a Daten-Kontor csak 2013 áprilisától olvadt be a vállalatba.)

Az összevonást hosszas előkészítés előzte meg. A koncepció  és a folyamat kidolgozása már Papp István vezérigazgatósága alatt elkezdődött, majd a cég jelenlegi vezérigazgatója, Rékasi Tibor folytatta a munkát, de a műre Budafoki Róbert tehette fel a koronát.

Az egyesítés utáni aprómunkát azonban már ismét Rékasi végezte el, miután Budafoki Róbert tavaly szeptember végén, szűk két és fél év után váratlanul távozott a cégtől.

Az új működési modell révén, amelyben az idei évtől működik a cég, elsősorban az infokommunikációs technológiákban végbemenő, konvergens folyamatokból adódó előnyöket szeretné jobban kiaknázni a cég. Ez abban is segítene, hogy az ügyfeleik speciális igényeit is rugalmasan ki tudják szolgálni.

Irány a nemzetközi piac!

A folyamattal kapcsolatban Rékasi Tibor vezérigazgatót idézi a cég sajtóközleménye: "Az egységesített, több mint 1800 főt foglalkoztató cég első éve a szinergikus megoldások és a minél átfogóbb portfólió kialakításával telt. A jogi és működésbeli integrációt követően a 2013 végén elindított működési modellváltás az újabb lépés, aminek eredményeként egy ügyfélközpontú vállalat jött létre, amelynek tevékenységét elsősorban az egyes iparágak (az államigazgatási, az egészségügyi, a pénzügy, a kereskedelmi, az ipari és a közlekedési szektor) mélyreható ismerete, valamint az ügyfelek igényeinek teljes körű kiszolgálása határozza meg."

Az új működési modellben a konzultatív módon dolgozó értékesítési szervezet mellett a megvalósítói oldalon egy szervezetbe kerülnek az egymással konvergáló megoldások és szolgáltatások. Ez segíti a cég széles portfóliójából adódó előnyök kihasználását, ami azért is fontos, mert a jövőben a cég nagyobb hangsúlyt kíván helyezni arra, hogy integrált megoldásokat kínáljon. A vállalati stratégiában kiemelt szerepet kapott a nemzetközi fókusz, amely az értékesítési szervezet felépítését is meghatározza. A nemzetközi mpaicok felé nyitást egy ideje már emlegetik a cégnél, ami logikus is, tekintve, hogy a cég a jelenlegi súlya mellett csak a hazai piacra koncentrálva igencsak korlátozott növekedési kilátásokkal bírna.

Régi és új emberek a menedzsmentben

Az új modellhez igazították a cégvezetést is, bár ez jobbára csak a feladatok újraosztását jelentette. A vezérigazgatói posztot továbbra is Rékasi Tibor tölti be, aki egyben a Magyar Telekom vállalati szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese is. Az értékesítési szervezet munkáját a továbbiakban Németh Zoltán vezérigazgató-helyettes, aki korábban a KFKI Zrt. általános ügyvezető-helyetteseként és a horizontális értékesítés vezetőjeként is szerezhetett tapasztalatokat ezen a területen. Az infokommunikációs megoldásokért felelős, megvalósítói feladatokat ellátó szervezeti egységet Ragoncsa Géza vezérigazgató-helyettes irányítja, aki korábbi munkahelyén, az IQSYS-ben is – egy rövid, operatív vezetői kitérőt leszámítva – elsősorban a megvalósításért felelt.

Vezérigazgató-helyettesi szintre kerül a gazdasági terület irányítása is, és kibővül operációs, vállalatműködtetési feladatokkal; ezt a területet idén január 1-jétől a Magyar Telekom eddigi stratégiai befektetési menedzsment igazgatója, Németh Mihály tölti be. A programigazgató Frank Pölcz, aki tavaly augusztus óta látja el ezt a feladatkört. Az értékesítés-támogatásért Stanga Gyula igazgató felel, aki két éve dolgozik a cégnél igazgatóként értékesítési területen.

A T-Systems Magyarország humánerőforrás-menedzsment igazgatója továbbra is Sáfrány Lilla. Az átalakítással egyidejűleg bekerült a cég felső vezetésébe Bánhegyi Zsófia marketing és kommunikációs igazgató és Endersz Frigyes versenyképesség-fejlesztési igazgató is.

Közösség & HR

Több forgalmat bonyolítanak az amerikai postát utánzó kamuoldalak, mint az eredeti

Biztonsági kutatók szerint az adathalászatra kihegyezett oldalak általában is hatalmas látogatottságot generálnak, de a tavalyi ünnepi szezonban még az USA nemzeti postájának valódi forgalmát is sikerült meghaladni.
 
Hirdetés

Adathelyreállítás pillanatok alatt

A vírus- és végpontvédelmet hatékonyan kiegészítő Zerto, a Hewlett Packard Enterprise Company platformfüggetlen, könnyen használható adatmentési és katasztrófaelhárítási megoldása.

A válasz egyszerű: arról függ, hogy hol, hogyan és milyen szabályozásoknak és üzleti elvárásoknak megfelelően tároljuk az információt. A lényeg azonban a részletekben rejlik.

a melléklet támogatója az EURO ONE Számítástechnikai Zrt.

CIO KUTATÁS

TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?

Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »

Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!

LÁSSUNK NEKI!

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.