A Honor az anyacégtől független, de arra támaszkodó brandként szeretne érvényesülni.

A napokban felröppent a hír, hogy a Lenovo önálló, az addigi termékvonaltól teljesen független márkával fog piacra lépni, aminek a modelljeit kizárólag online felületeken szeretnék értékesíteni. A nagy rivális Huawei tegnap este Berlinben valami egészen hasonlóról számolt be: jön a Honor, ami minden szempontból elszakad az anyacégtől, és önállóan szeretne megállni a lábán.

Európai újrahasznosítás

A Honor egyébként ismert lehet azoknak, akik jobban érdeklődnek a Huawei termékek iránt, hiszen ilyen névvel jelent már készülék a kínai piacon. Európának azonban még újdonsággal szolgálhat, az pedig főleg, hogy a kommunikációban, és az elnevezésekben sehol sem jelenik meg az anyacég neve. A Mobilarena helyszíni beszámolójából is az derül ki, hogy a kínaiak kínosan kerülték a Huawei név kimondását, ami érthető is annak ismeretében, hogy a fejlesztéseken kívül az összes többi területet (marketing, ügyfélszolgálat, stb.) a Honor maga fog intézni a jövőben.

A Honor széria már több készülékből áll, de a tegnapi európai premier középpontjában a 6-os készülék állt. A megfizethető középkategóriába célzott mobil 5 colos, full HD felbontású kijelzővel,  értelemszerűen a Huawei saját gyártású, négymagos processzorával, 13 megapixeles kamerával, és LTE (Cat6) támogatással érkezik majd a piacra. Az alapokat itt is az Android adja, a kezelőfelület pedig a már jól megismert Emotion UI, annak is valószínűleg a legfrissebb kiadása.

Íme a Honor 6

A Honor család forgalmazása egy olcsóbb modellel (3C) kiegészülve hamarosan hazánkban elindul, amihez a cég egy kevésbé megszokott értékesítési modellt választott. A telefonok nem szolgáltatóknál, előfizetési konstrukciókban, vagy márkaboltokban lesznek elérhetők, hanem kizárólag online felületeken lehet őket megvásárolni, amit a Mobilarena értesülései szerint nálunk az Edigital fog biztosítani.

A fiatalokat célozzák be

A készülődésnek már korábban is látszódtak a jelei: elindult a Honor Magyarország néven futó Facebook oldal, valamint hasonló elnevezéssel Twitter csatorna is nyílt. Ez is arról tanúskodik, hogy a márka a fiatalokat célozza, őket pedig elsősorban a közösségi csatornákon keresztül szeretnék elérni az üzenetekkel és ajánlatokkal.

A hírhez kapcsolódik, hogy a Huawei tegnap jelentette be harmadik negyedévi, a fogyasztói üzletágára vonatkozó üzleti jelentését, ami alapvetően jó tendenciákat tükröz: ebben az időszakban a Huawei összesen 32,03 millió készüléket szállított ki, ami 26 százalékos növekedést az előző év ezen időszakában regisztrált eredményhez képest. A közép- és felsőkategóriás készülékek 162 százalékos növekedést értek el, ez az összes szállítás 26 százalékát jelenti. Mindez elsősorban az Ascend P7, valamint a Mate 7 sikerének köszönhető: előbbiből eddig 3 millió darab talált gazdára.

Konzumer tech

MI-vezérelt embermosógép készül Japánban

A pilótafülkére emlékeztető szerkezet gyors mosó-szárító programot és teljes felfrissülést ígér a felhasználóknak.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.