Gyors ütemben növelte árbevételét és felhasználóinak számát is a LinkedIn üzleti közösségi szolgáltatás a cég harmadik negyedéves gyorsjelentése szerint.
A LinkedIn üzleti közösségi site egy év alatt 60 százalékkal, 131,2 millióra növelte a felhasználóinak számát; az aktív havi egyedi látogatók száma az elmúlt időszakban átlagosan 87,6 millió volt   - derül ki az amerikai szolgáltató harmadik negyedéves gyorsjelentéséből, amely a második a sorban, mióta tőzsdére ment a vállalat.

A LinkedIn idei harmadik negyedéves árbevétele 139,5 millió dollár volt, ami 126 százalékos növekedést mutat az elmúlt év azonos időszakában elért forgalomhoz képest. A vállalat még mindig veszteséges, de ennek mértéke a tavalyi harmadik negyedéves 4 millió dollárhoz képest immár csak 1,6 millió dollár volt.  Immár az álláshirdetésekből származik a LinkedIn bevételének több mint fele, a hirdetésekből további 32 százaléka, de a prémium előfizetők is már a teljes árbevétel ötödét adják.

A LinkedIn negyedéves árbevétele (millió dollár)



Stabil növekedés A LinkedIn az elmúlt években megszilárdította helyét a közösségi szolgáltatások piacán, ahol másoktól eltérően kifejezetten  az üzletemberekre, valamint a munkavállalókra, illetve a nekik nyújtott álláshirdetésekre koncentrálnak. Az elmúlt időszakban több új funkcióval is előálltak, mint az álláskereső webes plugin, vagy a Classmates elnevezésű, a frissen végzett diákokat megcélzó eszköz.

Az elmúlt hónapokban több nyelvre is lefordították az oldalt (orosz, román és török, nemsokára pedig japán nyelven is elérhető lesz az oldal; magyarul továbbra sem). A vállalat több felvásárlást is végrehajtott, így bekebelezte a valósidejű kereséssel foglalkozó IndexTankot és a Connected nevű közösségi kapcsolatkezeléssel foglalkozó vállalkozást.

A Tesla bármelyik másik márkánál több halálos balesetben érintett

Az elmúlt években gyártott járműveket vizsgálva kiderült, hogy az amerikai utakon a Teslák az átlagosnál kétszer gyakrabban szerepelnek végzetes ütközésekben a megtett mérföldek arányában.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.