Gyors ütemben növelte árbevételét és felhasználóinak számát is a LinkedIn üzleti közösségi szolgáltatás a cég harmadik negyedéves gyorsjelentése szerint.
A LinkedIn üzleti közösségi site egy év alatt 60 százalékkal, 131,2 millióra növelte a felhasználóinak számát; az aktív havi egyedi látogatók száma az elmúlt időszakban átlagosan 87,6 millió volt   - derül ki az amerikai szolgáltató harmadik negyedéves gyorsjelentéséből, amely a második a sorban, mióta tőzsdére ment a vállalat.

A LinkedIn idei harmadik negyedéves árbevétele 139,5 millió dollár volt, ami 126 százalékos növekedést mutat az elmúlt év azonos időszakában elért forgalomhoz képest. A vállalat még mindig veszteséges, de ennek mértéke a tavalyi harmadik negyedéves 4 millió dollárhoz képest immár csak 1,6 millió dollár volt.  Immár az álláshirdetésekből származik a LinkedIn bevételének több mint fele, a hirdetésekből további 32 százaléka, de a prémium előfizetők is már a teljes árbevétel ötödét adják.

A LinkedIn negyedéves árbevétele (millió dollár)



Stabil növekedés A LinkedIn az elmúlt években megszilárdította helyét a közösségi szolgáltatások piacán, ahol másoktól eltérően kifejezetten  az üzletemberekre, valamint a munkavállalókra, illetve a nekik nyújtott álláshirdetésekre koncentrálnak. Az elmúlt időszakban több új funkcióval is előálltak, mint az álláskereső webes plugin, vagy a Classmates elnevezésű, a frissen végzett diákokat megcélzó eszköz.

Az elmúlt hónapokban több nyelvre is lefordították az oldalt (orosz, román és török, nemsokára pedig japán nyelven is elérhető lesz az oldal; magyarul továbbra sem). A vállalat több felvásárlást is végrehajtott, így bekebelezte a valósidejű kereséssel foglalkozó IndexTankot és a Connected nevű közösségi kapcsolatkezeléssel foglalkozó vállalkozást.

Megerősítette a Fehér Ház, nem elírás a 245 százalékos kínai importvám

A dolog ezen a szinten már régen értelmét vesztette, de az kétségtelen, hogy az értelmetlen rekordok is rekordok.
 
Hirdetés

Exkluzív szakmai nap a felhők fölött: KYOCERA Roadshow a MOL Toronyban

A jövő irodája már nem a jövő – hanem a jelen. A digitális transzformáció új korszakába lépünk, és ebben a KYOCERA nemcsak követi, hanem formálja is az irányt. Most itt a lehetőség, hogy első kézből ismerje meg a legújabb hardveres és szoftveres fejlesztéseket, amelyekkel a KYOCERA új szintre emeli a dokumentumkezelést és az üzleti hatékonyságot.

A mesterséges intelligencia új korszakába léptünk. A generatív MI nem csupán kísérleti technológia. Sok cég stratégiai eszköznek tekinti, amely segít a versenyképesség megőrzésében, javításában.

a melléklet támogatója a One Solutions

CIO KUTATÁS

AZ IRÁNYÍTÁS VISSZASZERZÉSE

Valóban egyre nagyobb lehet az IT és az IT-vezető súlya a vállalatokon belül? A nemzetközi mérések szerint igen, de mi a helyzet Magyarországon?

Segítsen megtalálni a választ! Töltse ki a Budapesti Corvinus Egyetem és a Bitport anonim kutatását, és kérje meg erre üzleti oldalon dolgozó vezetőtársait is!

Az eredményeket május 8-9-én ismertetjük a 16. CIO Hungary konferencián.

LÁSSUNK NEKI!

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.