A Google ismeretségi hálózata a múlt héten vált publikussá, a szolgáltatás iránti csökkenő érdeklődés pedig néhány nap alatt gyorsan növekvő forgalommá változott.
A Google+ júliusban a 42., két hete pedig már csak az 54. helyen állt az Egyesült Államokban a közösségi oldalak versenyében. A forgalom csökkenése azonban rögtön megfordult, amint a szolgáltatás belépett a publikus béta szakaszba: a Google+ az elmúlt héten tizenháromszoros növekedéssel 15 millió látogatást jegyzett, amivel máris a lista 8. helyén találta magát, nem sokkal lemaradva a MySpace mögött.
Ez természetesen bolhacsípésnek tűnik a Facebook 1,75 milliárdos eredményéhez képest, de továbbra sem szabad elfelejteni, hogy a béta állapotban lévő oldal még csak most vezeti be a céges profilokhoz vagy a böngészős játékokhoz hasonló szolgáltatásait, és a Google reklámgépezete sem indult még be a keresőn vagy a saját magán belüli árukapcsolásokon (Gmail, YouTube) keresztül. Ráadásul az egyéni látogatók világszerte becsült havi mennyiségében a számok már sokkal kedvezőbbek: