Az SAP AG bejelentette, hogy új mégsem emeli a korábban kötelezővé tett Enterprise Supoort támogatás éves díját, ugyanakkor az ügyfelek mostantól ismét választhatják azt is, hogy a korábbi sztenderd támogatást veszik igénybe.
Az SAP Standard Support tartalmazza a frissítéseket, probléma elhárítást, tudástranszfert, korai figyelmeztetéseket (Early Watch Alert), minőségmenedzsment és egyéb szolgáltatásokat is, amellyel az IT-környezetet stabilan és napra készen tartja. A Standard Support díja a teljes licendíjra vetítve 18 százalék.
Az SAP Enterprise Support tartalmazza a Standard Support szolgáltatásait, valamint olyan, proaktív támogatási rendszert, mely az üzletmenet folytonosságát, és az üzleti folyamatok gyorsítását biztosítja. Az új ügyfelek, akik Enterprise Support szolgáltatást választanak, 22 százalékos díj ellenében vehetik ezt igénybe. Azon ügyfelek számára, akik 2008. július 5-e előtt már rendelkeztek Enterprise Support szolgáltatással, 2010-ben 18,36 százalékos díjat kell fizetniük - derül ki a közleményből.
CIO KUTATÁS
AZ IRÁNYÍTÁS VISSZASZERZÉSE
Valóban egyre nagyobb lehet az IT és az IT-vezető súlya a vállalatokon belül? A nemzetközi mérések szerint igen, de mi a helyzet Magyarországon?
Segítsen megtalálni a választ! Töltse ki a Budapesti Corvinus Egyetem és a Bitport anonim kutatását, és kérje meg erre üzleti oldalon dolgozó vezetőtársait is!
Az eredményeket május 8-9-én ismertetjük a 16. CIO Hungary konferencián.
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak