Az üzleti felhasználókra specializálódott közösségi oldal felhasználóinak száma elérte a 100 milliót. Az első 50 milliót 6 év alatt gyűjtötte egybe, a másodikhoz már csak másfél év kellett.
Formás infografikával lepte meg az érdeklődőket a LinkedIn, az adatokból kiderül a felhasználók eloszlása, napszakonkénti aktivitása és pár apró érdekesség is. Csak tanárból közel egymillió regisztrált a szolgáltatásra, de 74 Elvis-imitátor és egy Martini-kóstoló is úgy érezte, feltétlenül meg kell jelennie a professzionális közösségi oldalon.
Csoportokba csaknem 18 millió felhasználó lépett be, de a számuk gyorsan nő, már hetente másfélmillióan döntenek úgy, hogy csatlakoznak egyhez. A szakértők ironizálva még azt is megjegyezték: a csoportok közül csak egyetlen olyan akad, amelyik a sajtiparba befektetni vágyókat gyűjti össze... A további elemezgetések helyett íme az eredeti infografika magyarított változata (a képre kattintva új ablakban nagyobbra nő).