A Twitter egyre közelebb jut a szponzorált tweetek formájában megvalósított hirdetési konstrukcióhoz. Mostantól külső alkalmazások fejlesztői is beépíthetik az új funkciókat saját megoldásaikba.
A 140 karakteres mikroblog-szolgáltatás jó ideig komoly gondban volt azzal kapcsolatban, hogyan is váltsa pénzre egyre növekvő felhasználói bázisát és annak aktivitását. A Twitter megálmodói ugyanis nem akartak hatalmas, villogó reklámbannereket vagy a tartalomtól elkülönülő, ám abba csúnyán beékelődő extra tartalmakat, ezek ugyanis elijesztenék az egyszerű felülethez szokott felhasználókat.

Én vagyok a kedvenc kólád, kövess Twitteren | Májusban számoltunk be először arról, hogy Dick Costolo üzemeltetési igazgató bejelentette: a szponzorált csiripekkel, azaz hagyományos Twitter-üzenetként megjelenő, ám reklám tartalmú tartalmakkal kísérleteznek. Ez a forma a szakember szerint nem különül el az oldal kinézetétől és tartalmától, ezen felül segíthet a reklámozónak is, hogy egy jól megfogalmazott hirdetést sokan továbbtweeteljenek, vagy a hirdető követőivé váljanak.

Már a bejelentéskor elhangzott, hogy a tesztelési időszak alapos lesz, ám ennek megfelelően lassú is: a tulajdonosoknak nem a leggyorsabb meggazdagodás, hanem a stabil, fájdalommentes, ám hosszú távon hatékony hirdetési módszer kifejlesztése a célja. Ennek megfelelően legelső körben azt vizsgálták, hogy a hirdetések csupán a Twitter keresőoldalán és a népszerű témákat görgető Trending Topics fejléc-sávban látszódjanak.

Jöhetnek a külsősök | A tesztidőszak most kapcsol kettesbe, hiszen Matt Harris fejlesztői tanácsadó a napokban küldte és küldi körbe a külső fejlesztők számára a rájuk vonatkozó újdonságokat. Ezek szerint a hirdetéssel kapcsolatos funkciók most kerülnek be a Twitter API-jába (alkalmazásfejlesztési interfészébe), így ezeket a különböző alternatív Twitter-keresők vagy csiripelő alkalmazások készítői is be tudják építeni saját felületeikre.

A twitterezőknek egyébként nem kell félniük attól, hogy a hirdetések ezentúl minden külső alkalmazásban megjelennek, ezek használata ugyanis nem kötelező. Az is igaz azonban, hogy az alkalmazások fejlesztőinek zsebére nézve fontos lehet, hogy mégis éljenek a lehetőséggel, ugyanis a Twitter a hirdetések bevételeit megosztja majd a külső fejlesztőkkel az általuk készített alkalmazásokból érkező lekattintások, továbbosztások és követések arányában. A pontos összegek és arányok még nem ismertek, de végre a Tweetdeck, Hootsuite vagy más külső felületek készítői is láthatnak némi pénzt munkájukért.

A twitteres hirdetések végleges megjelenéséről még mindig nincs információ, a mostani lépés csupán a tesztidőszak következő fokozata, amit még további zárt, fókuszcsoportos tesztelés is követ.

A Tesla bármelyik másik márkánál több halálos balesetben érintett

Az elmúlt években gyártott járműveket vizsgálva kiderült, hogy az amerikai utakon a Teslák az átlagosnál kétszer gyakrabban szerepelnek végzetes ütközésekben a megtett mérföldek arányában.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.