A gyorsan terjeszkedő német Rebate Networks GmbH tagjaként indult útjára a Kupon Világ elnevezésű közösségi vásárlási oldal. Eközben elindult az első, a különböző kuponos akciókat összegyűjtő szolgáltatás is.
Amint arról korábban már mi is több alkalommal írtunk, az idei év egyik legnagyobb webes slágere a közösségi vásárlás. Az amerikai GroupOn szárnyaló sikerére reagálva szinte naponta jelennek meg az újabb klónok, amelyek újabb akciós terméket vagy szolgáltatást kínálnak, amennyiben a felhasználók a közösségi oldalak segítségével elegendő számú vásárlót tudnak verbuválni.

A GroupOn, amely jelenleg a legsikeresebb ilyen szolgáltatás a világon, 2008 novemberében indult el. A cég által kitalált konstrukció annyira sikeresnek bizonyult, hogy az elmúlt hónapokban a GroupOn bekerült a webkettes elitklubba – a Facebook, a Twitter és a FarmVille-t fejlesztő Zynga mellé –, amelynek tagjait a piac egymilliárd dollárnál többre értékeli. A GroupOn sorban vásárolja fel riválisait Európában, Oroszországban és Japánban is, és már 29 ország 250 városában kínálja szolgáltatását.

Itthon is több hasonló, vagy többé-kevésbé hasonló szolgáltatás indult az elmúlt hónapokban, és itt van a legújabb, Kupon Világ névre hallgató szolgáltatás. A Bónusz Brigáddal vagy a Veddvelemmel szemben azonban nem egy induló hazai vállalkozásról van szó.

A Kupon Világ nyitóoldala

Tarolni akarnak A szolgáltatást a német székhelyű Rebate Networks GmbH indította, amely csupán néhány hónap leforgása alatt 29 országban (Dél-Amerikában, Európában és Kelet-Ázsiában) indított el valamilyen helyi online közösségi vásárlói oldalait. A GroupOnnal szemben a Rebate Networks más stratégiát választott, és inkább a kisebb, még kiaknázatlan piacokon próbálja megvetni a lábát. 

A Rebate Networks GmbH a cég közleménye szerint 2 millió eurót invesztál a magyar leányvállalatába, annak érdekében, hogy vezető pozíciót szerezzen a magyar piacon. A most indult szolgáltatásnak a cikk megírásakor már több mint 8600 Facebook-rajongója volt.

Követni is nehéz Szintén új weboldal a Qponverzum névre hallgató szolgáltatás, amelynek érdekessége, hogy a hazai közösségi vásárlói oldalak ajánlatait fogják össze. Ezek után már az sem különösebben okozott meglepetést, hogy a gyűjtőoldalon újabb reménybeli versenyzőket - BP Wow, Tsoonami, Citybrands, Napi Tipp - fedeztünk fel.

A legújabb webkettes őrület: közösségi vásárlás
Itthon is terjed a közösségi vásárlás
Akciós ebéd 105 millió dollárért

A Tesla bármelyik másik márkánál több halálos balesetben érintett

Az elmúlt években gyártott járműveket vizsgálva kiderült, hogy az amerikai utakon a Teslák az átlagosnál kétszer gyakrabban szerepelnek végzetes ütközésekben a megtett mérföldek arányában.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.