Egyre több hazai webáruház lép be abba a kezdeményezésbe, amelynek keretében december 16-át az Ingyen Szállítás Napjának keresztelik, és nem számolnak fel semmilyen díjat a rendelt termékek házhoz szállításáért.
Két informatikai cég indította el a kezdeményezést, mely a hazai webáruházak forgalmának és minőségének fellendítésére hivatott akcióterv része. A szervezők szerint a hazai webáruházak többsége ugyanis jelentős lemaradásban van a nemzetközi konkurenciától, melyet jól mutat a magyar webshopok alacsony konverziója és kiskereskedelmi forgalomban elért aránya is (Európa nyugati felén ez 8 százalék, míg itthon csupán 1,5 százalék).

Elemzések, akciók A fenti felismerés nyomán elsőként egy webáruház-elemző szolgáltatás indult, amelynek célja szintén az internetes áruházak gyenge pontjainak felfedezése, a hatékonyság növelése. A legújabb kezdeményezés viszont inkább a "pull" oldalt célozza meg, a remények szerint komolyabb vásárlóerőt irányítva a hazai webboltokba.

Az Ingyenes Szállítás Nap alcíme: "egy nap, amikor csak az árakat kell néznie". Az elemzések során ugyanis többek között az derült ki, hogy a hazai vásárlóközönség webshopokkal kapcsolatos ellenérzései közül az egyik az, hogy nincsenek tisztában a termékek árán felül kiszámlázandó extra költségekkel, többek között a kiszállítás díjával sem.

Tedd hatékonyabbá webshopodat!
Itthon is terjed a közösségi vásárlás

Szép számú szereplő Az akció napjáig még lehet jelentkezni a kezdeményezésbe, ám már e hír megjelenésének időpontjában is több mint 200 hazai webáruház csatlakozott. Ráadásul nem csak a számítástechnikához közel álló tematikájú áruházak szerepelnek a kínálatban, a legkülönfélébb árukészletre specializálódott webshopokkal lehet találkozni a ruházati cikkektől az autós-, barkácsboltokon át az élelmiszerekkel foglalkozókig.

A szervezők Facebookon indított rajongói oldallal és nyereményjátékokkal próbálják ismertté tenni a kezdeményezést a vásárlóközönség számára, blogjukban pedig hasznos tanácsokat adnak a webshopokkal ismerkedőknek.

A Tesla bármelyik másik márkánál több halálos balesetben érintett

Az elmúlt években gyártott járműveket vizsgálva kiderült, hogy az amerikai utakon a Teslák az átlagosnál kétszer gyakrabban szerepelnek végzetes ütközésekben a megtett mérföldek arányában.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.