Egy közösségimédia-ügynökség elkészítette a legnagyobb vállalati Facebook oldalak toplistáját. A tavaly decemberi adatokkal összehasonlítva az élen nem sok változás történt, de ehhez komoly növekedésre volt szükség az éllovasoktól.

Az Ignite közösségi médiára specializálódott ügynökség másodszor tette közzé a legkedveltebb céges Facebook adatlapok toplistáját. A 2009 decemberében készített első felméréshez képest az első öt helyezett névsora nem változott, ám a pozícióért egyre nagyobb tábort kell felmutatni.

Emelik a tétet | Míg decemberben elég volt 815 ezer követőt felmutatni a legjobb ötvenbe kerüléshez, fél év elteltével már 1,3 millió felett kellett teljesíteni. Az élmezőnyben ugyanilyen komoly eredmény kellett a toppon maradáshoz. Az első öt helyezett átlagosan több mint 50 százalékkal növelte rajongói táborát. A sorrend így változatlan maradt: az élen a Facebook, mögötte a hazai vonatkozásban kétségesen nyitó Starbucks, majd a Coca Cola, a YouTube és a Skittles következik.

Az első helyezett 10,4 millió rajongót vonzott (június 28-án, azóta már újabb egymillióval bővült), de még a tizedik helyezéshez is majdnem 4 millió követőt kellett magához édesgetnie a iTunesnak.

A legnagyobb ugrást a követőszámban a Disney Pixar (143%), a Red Bull (118%) és az MTV (113%) érte el. A rangsorbeli helyek tekintetében a Converse All Stars, a Converse és a Disney Pixar tudott a legnagyobbat előrelépni. A Converse esetében érdemes megemlíteni, hogy tavaly ezek az oldalak még nem hivatalos rajongói adatlapként növekedtek (így nem szerepeltek a listán), de azóta a cég hivatalosan átvette a kezelésüket.


(Forrás: Ignite Social Media)

Magától nem (mindig) megy | Hogy nem csak növekedni lehet, azt a Verizon példája mutatja, amely a listához szükséges adatgyűjtés néhány napja alatt 4000 rajongót vesztett. Jelenlegi, 890 ezres tábora pedig messze nem elég ahhoz, hogy idén felkerüljön a legjobb 50 közé.

Szakértők figyelmeztetnek: ne küldözgessünk chatbotoknak az orvosi leleteinket

Elon Musk arra biztatja az X közösségi oldal felhasználóit, hogy teszteljék saját egészségügyi felvételeiken a Grok MI-chatbot képelemző funkcióit, de ez nem mindenki szerint jó ötlet.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.