Hétfőtől alaposan felturbózza a Ki nézte meg az adatlapodat? (Who's Viewed Your Profile) szekcióját a munkahelyi Facebookként is emlegetett LinkedIn. A közösségi oldal tájékoztatása szerint a vizuális analitikai megoldásokkal a felhasználók tisztább képet alkothatnak majd arról, kik, milyen iparágakból és pozíciókból voltak kíváncsiak az adatlapjukra.
English first
A fejlesztés első körben az angol anyanyelvű régiókban indul el és a közeljövőben folyamatosan kapcsolódnak majd be a többi ország felhasználói. Az újdonságok között van az az információ is, hogy milyen keresőszavak begépelésével landoltak egy adott ember profilján a LinkedIn-en kutakodók.
Legfontosabb újításként a személyre szabott tippeket jelölte meg a közösségi hálózat, amellyek között olyan egyértelmű és általános ötleteket is találni, mint a részletes(ebb)en kitöltött adatlap vagy éppen a fénykép feltöltése. Utóbbiról egyébként a LinkedIn azt közölte, hogy ez az egy tényező önmagában megötszörözi a profillátogatások számát. A bonyolultabb tippek között említhető a javaslat bizonyos csoportokhoz való csatlakozásra illetve a szakmai cikkek megosztásának propagálása. (Bár az nem teljesen világos, hogy a hivatalos illusztrációban példaként látható ingatlanos szakembert miért segítené, ha egészségügyi témájú anyagokat oszt meg...)
A tudásért meg kell fizetni
Mivel egyelőre csak angol nyelvterületen él a fejlesztés, ezért nem teljesen világos, hogy a fentiekből mennyi és milyen formában lesz elérhető a sima, ingyenes regisztrációval rendelkezőknek. Az viszont biztos, hogy azok számára, akik valamelyik fizetős csomagra fizettek elő, minden funkció használható lesz.
Biztonságos M2M kommunikáció nagyvállalti környezetben a Balasystól
A megnövekedett támadások miatt az API-k biztonsága erősen szabályozott és folyamatosan auditált terület, amelynek védelme a gépi kommunikáció (M2M) biztonságossá tételén múlik.
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak