A Sony SmartWatch 3 250 dolláros árcédulát és egyedi tulajdonságokat kapott.

A Sony nem nevezhető kezdőnek okosóra fronton, hiszen az aktuális modell már a harmadik generációt jelenti a termék életében. A SmartWatch 3 azonban az első modell, amelyik az Android Wear platformot használja, így a Sony már sikeresen veheti fel a versenyt az LG, a Motorola, a Samsung készülékeivel.

Sportos darab

A Sony órája 1,6 colos, 320 × 320 képpont felbontású LCD kijelzővel, 4 GB belső tárhellyel, 1,2 GHz-es, négymagos processzorral és egy 420 mAh-s akkuval rendelkezik. Utóbbi a gyártó szerint legalább két napos készenléti időt biztosít, ami a termék jellegét tekintve alapvetően jó teljesítmények számít.

A SmartWatch 3 inkább a sportos vonalat képviseli a Moto 360, vagy az LG G Watch R elegáns világához képest. Ezt erősíti az ütésálló, az átlagosnál masszívabb felépítés, valamint az, hogy az IP68-as szabványmegfelelésnek köszönhetően as SmartWatch 3 vízálló. Mindez azt jelenti, hogy a cseppállóságnál nagyobb védelemről van szó, vagyis a Sony órája akár egy úszóedzést is kibír.

Az óra minden 4.3-asnál frissebb rendszerű androidos telefonnal képes felvenni a kapcsolatot, amihez a Bluetooth, az NFC, illetve bizonyos esetekben a microUSB csatlakozó adja a csatornát. A sportolók számára remek hír, hogy a SmartWatch 3 a konkurenciával ellentétben saját GPS-vevővel rendelkezik, ami nagyban megkönnyíti a testmozgás közbeni adatgyűjtést, illetve a felhasználó pozicionálását.

Google Play Only

A cserélhető szíjú SmartWatch 3 a berlini IFA kiállításon mutatkozott be, és most jutott el oda, hogy meg is lehessen vásárolni. A hazai érdeklődőknek nem annyira jó hír, hogy jelenleg csak a Magyarországon még inaktív Google Play hardveres boltjában vehető meg 250 dollárért.

Konzumer tech

Megerősítette a Fehér Ház, nem elírás a 245 százalékos kínai importvám

A dolog ezen a szinten már régen értelmét vesztette, de az kétségtelen, hogy az értelmetlen rekordok is rekordok.
 
Hirdetés

Exkluzív szakmai nap a felhők fölött: KYOCERA Roadshow a MOL Toronyban

A jövő irodája már nem a jövő – hanem a jelen. A digitális transzformáció új korszakába lépünk, és ebben a KYOCERA nemcsak követi, hanem formálja is az irányt. Most itt a lehetőség, hogy első kézből ismerje meg a legújabb hardveres és szoftveres fejlesztéseket, amelyekkel a KYOCERA új szintre emeli a dokumentumkezelést és az üzleti hatékonyságot.

A mesterséges intelligencia új korszakába léptünk. A generatív MI nem csupán kísérleti technológia. Sok cég stratégiai eszköznek tekinti, amely segít a versenyképesség megőrzésében, javításában.

a melléklet támogatója a One Solutions

CIO KUTATÁS

AZ IRÁNYÍTÁS VISSZASZERZÉSE

Valóban egyre nagyobb lehet az IT és az IT-vezető súlya a vállalatokon belül? A nemzetközi mérések szerint igen, de mi a helyzet Magyarországon?

Segítsen megtalálni a választ! Töltse ki a Budapesti Corvinus Egyetem és a Bitport anonim kutatását, és kérje meg erre üzleti oldalon dolgozó vezetőtársait is!

Az eredményeket május 8-9-én ismertetjük a 16. CIO Hungary konferencián.

LÁSSUNK NEKI!

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.