Az Amazon új funkciójával a Twitter elhagyása nélkül is indíthatnak vásárlást a felhasználók.

Új, kényelmi funkcióval kedveskedik az Amazon fejlesztőgárdája a Twitteren lógóknak. A felhasználók úgy vásárolhatnak a mikroblog rendszerében, hogy el sem kell hagyniuk a 140 karakteres üzenetek világát.

Végtelen kényelem

Az egyelőre csak az USA-ban és az Egyesült Királyságban bevezetett újítás lényege, hogy ha a vásárlók az Amazon oldalára mutató linket tartalmazó tweetre válaszolnak, és ez üzenetben elhelyezik az #AmazonCart, vagy #AmazonBasket hashtageket, akkor a szóban forgó termék bekerül a felhasználó Amazon.com-os kosarába. Mindez csak akkor működik, ha a felhasználó előzetesen összeköti a két fiókját, amit egyébként utólag a beállítások közt bármikor visszavonhat.

Ha minden jól ment, akkor a tweetelő egy e-mailben és egy Twitter üzenetben is megerősítést kap arról, hogy az adott termék bekerült a kosarába, vagy esetleg az éppen nincs raktáron. A hashtag elhelyezése tehát nem jelent automatikus vásárlást, inkább arról van szó, hogy ha a Twitter használata közben rátalálunk egy érdekes termékre, akkor ezzel a módszerrel egyfajta könyvjelzőt adhatunk hozzá a későbbi esetleges vásárlás érdekében.

Az elmúlt hónapokban több jele is volt annak, hogy a Twittert komolyan foglalkoztatja a kereskedelmi funkciók beépítése a szolgáltatásba. Az év elején megjelent álláshirdetések szerint egy erre a területre specializált csapatot toboroz a vezetőség, amelynek az lesz a feladata, hogy megállapodásokat hozzon tető alá a különböző partnercégekkel.

A Twitter lehet az új kereskedelemi platform?

Az amazonos funkció már könnyen lehet ennek a folyománya, viszont a re/code oldalain még januárban megjelent képernyőfotók arról tanúskodnak, hogy ennél sokkal mélyebb integrációban gondolkodnak a Twitternél. Noha a képeket valódiságát a vállalat nem ismerte el, mégis nagyon valószínű, hogy a jövőben a tweetek között olyan, Twitter Commerce címkével ellátott üzenetek jelenhetnek meg, amelyek közvetlen vásárlást tesznek majd lehetővé. A netre kikerült, majd utána nem sokkal jelszóval levédett fotókból az derül ki, hogy a kinézett terméket a Twitteren belül választhatjuk ki, majd fizethetjük ki.

Mobilitás

A Tesla bármelyik másik márkánál több halálos balesetben érintett

Az elmúlt években gyártott járműveket vizsgálva kiderült, hogy az amerikai utakon a Teslák az átlagosnál kétszer gyakrabban szerepelnek végzetes ütközésekben a megtett mérföldek arányában.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.