Közvetlen, beágyazott vásárlási lehetőséget kínál a szolgáltató.

Többször jelét adta már a Twitter vezetősége, hogy szeretné bevezetni a tweeteken belüli vásárlást, de ez lesz az első alkalom, hogy a szolgáltatás elhagyása nélkül bonyolíthassunk tranzakciókat. Az új szolgáltatás egyelőre csak az USA szűk felhasználói körének lesz elérhető, de már most számos kereskedelmi partner támogatja a funkciót.

Egy kattintás és kész

Az eljárás végtelenül egyszerű: a partnerek ajánlatait tartalmazó üzenetekben megjelenik egy Buy, azaz Vásárlás gomb, aminek a megnyomásával pár perc alatt megvásárolható a kinézett termék. Mindehhez előzetesen szükség van a bankkártya információk fiókhoz való rendelésére, amivel kapcsolatban a Twitter mindenkit igyekszik megnyugtatni, hogy az adatok a lehető legerősebb titkosítás mellett kerülnek a rendszerbe.

A fejlesztést a Twitter nem egyedül, hanem olyan platform partnerekkel együttműködve hozta létre, mint a Fancy, a Gumroad, vagy a Musictoday. Kereskedelmi oldalról már most, az induláskor több mint egy tucat divatcég (Burberry), áruházlánc (The Home Depot), előadóművész (Soundgarden), nonprofit szervezet vesz részt a szolgáltatásban, bár ezek nagy része az európai fogyasztók számára valószínűleg idegenül cseng.

Brand építésre is jó lehet

A mikroblog szolgáltató szakértői eleinte inkább kis összegű, jellemzően impulzus vásárlásokra számítanak, azaz maguk a szakértők sem gondolják azt, hogy a felhasználók ezzel a módszerrel fogják a nagy értékű bevásárlásaikat intézni. Emellett nagy mértékben számítanak a márkahű Twitter felhasználókra, akik a remények szerint várhatóan sokkal szívesebben áldoznak kedvenc brandjükre ebben a formában.

A Twitteren belüli vásárlási lehetőség kizárólag az Egyesült Államokban, és ott is csak a felhasználók bizonyos körének lesz elérhető kezdetben. 

Mobilitás

A Tesla bármelyik másik márkánál több halálos balesetben érintett

Az elmúlt években gyártott járműveket vizsgálva kiderült, hogy az amerikai utakon a Teslák az átlagosnál kétszer gyakrabban szerepelnek végzetes ütközésekben a megtett mérföldek arányában.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.