A Hater azokat célozza, akiknek elegük van a sok lájkolásból és végre ki akarják dühöngeni magukat.
A Facebook fennállása óta sokan sokszor keresték annak a lehetőségét, hogy ne csak lájkolni, hanem dislike-olni, vagyis utálni is lehessen egy-egy bejegyzést, eseményt. Mivel a negatív hangnem ilyen jellegű támogatása érthető módon nem szerepel Zuckerberg tervei közt, így ez a lehetőség valószínűleg sosem kerül be a funkciók közé, ennek ellenére érezhető, hogy a felhasználók igényelnének egy olyan felületet, ahol elküldhetik az egész világot egy melegebb éghajlatra.

Végre egy őszinte app  Ezt a cél szolgálja a Hater, ami magyarítva nagyjából Utálkozónak fordítható az angol hate – utál, gyűlöl szóból kiindulva. Az alkalmazás a múlt héten jelent meg az AppStore-ban, de hamarosan várható az androidos verziója is, legalábbis ezt ígéri Jake Banks, az ötletgazda. Banks szerint a Hater személyében végre megjelent a „válasz mindarra, ami a közösségi médiában jelenleg zajlik. Ahol mást sem teszünk, csak lájkolunk. Nem akarok olyan embernek látszani, amilyenek nem vagyok. Valódi szeretnék lenni, egy olyan ember, aki ha a dugóban ül, akkor gyűlöli a helyzetet.” Banks szerint a negatív gondolatokat eddig is kiposztolhattuk, ahova csak akartuk, de a Hater megjelenésével ezek az emberek egy dedikált felületet kaphatnak, ugyanabba a közösségbe kerülnek, ahol végre kiélhetik magukat.



Ez lesz az anti-Instagram? 
A Hater leginkább az Instagramra hasonlít, mivel egyértelműen fotóközpontú, és a közösségi tevékenység is azok körül forog. Az alkalmazással feltölthetünk egy képet a mobil galériájából, vagy fotózhatunk is egyet frissen, a felvételt elláthatjuk feliratozással, majd megoszthatjuk a bennünket követőkkel. A többiek képfolyamát mi is nyomon követhetjük és bőszen nyomhatjuk a lefelé mutató hüvelykujjat jelezvén, hogy szerintünk is szörnyű, ami a másikkal történt. Emellett arra is van lehetőség, hogy más forrásból töltsünk be képet az alkalmazásba és nyilvánítsunk véleményt az idegesítő celebekkel, politikusokkal, a rossz kiszolgálással, a közlekedéssel, az ételüket lelkesen fotózó instagramosokkal (!), vagy a főnökünkkel kapcsolatban.

Banks nem akármilyen életet és munkaterületet hagyott ott a Hater kedvéért. Több mint egy évtizedig reklámok rendezésével foglalkozott egy New York-i cég élén, amely egy ideje már alkalmazások fejlesztésével is foglalkozott. Banks egyre több időt fordított erre a területre, fejébe vette, hogy találni szeretne egy új közösségi megközelítést, aminek eredménye a Hater. Hogy teljes erejével az új projekttel foglalkozhasson, fél évvel ezelőtt eladta a vállalkozását, és mára teljes munkaidőben az új appal foglalkozik.



Tervei között szerepel a Hater márka más területekre való kiterjesztése, ami lehet a ruházat, de akár az appról elnevezett boltok nyitását is el tudja képzelni. Mindez egyelőre odébb van, hiszen az első lépés a közösség építése, amit Banks az évente jelentkező SXSW fesztiválon kezdett meg a Hater bejelentésével.

Amikor mobilos alkalmazás dolgozik helyettünk 
Az Instagram a fotóinkkal üzletelhet
Nagyobb, szebb, színesebb: megújul a Facebook

A Tesla bármelyik másik márkánál több halálos balesetben érintett

Az elmúlt években gyártott járműveket vizsgálva kiderült, hogy az amerikai utakon a Teslák az átlagosnál kétszer gyakrabban szerepelnek végzetes ütközésekben a megtett mérföldek arányában.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.