Kedden egy technikai hiba miatt mintegy egy órán keresztül nem működött a Telenor hang- és mobilinternet szolgáltatása; kötbért négy óra leállás után követelhetnek az ügyfelek.
Mintegy egy órán keresztül - nagyjából fél 12-től délután fél 1-ig - nem volt elérhető a mintegy 4 millió ügyféllel rendelkező Telenor mobil hangszolgáltatása Budapesten és környékén, illetve a mobil internet szolgáltatása országosan. Emellett nem volt elérhető a cég honlapja sem. Az előfizetőket egyébként akkor illetné meg kötbér, ha a szolgáltatás négy óránál hosszabb ideig szünetel.
"A leállást technikai hiba okozta, amelynek okát a munkatársak megállapították, és a hálózat működését helyreállították. A hálózat ismét teljes funkcionalitással üzemel, így a Telenor szolgáltatásai az ország minden részén elérhetőek. Elnézést kérünk az érintettektől az esetlegesen okozott kellemetlenségekért" - tette közzé a Telenor. Az MTI információja szerint egy tápegység meghibásodása okozta a leállást.
Tavaly volt az utolsó nagy leállás ■ Legutóbb alig egy éve fordult elő jelentős műszaki hiba a magyar mobilhálózatban: a T-Mobile hálózata december 4-én hajnalban kezdett akadozni egy hálózati szoftver frissítését követően. A szolgáltatás akkor kora délutánra fokozatosan állt helyre.
Ekkor vált szállóigévé az "
OK, csörögjetek ránk! ;)", amit a Vodafone Twitter-kommunikációjáért felelős munkatársa posztolt be a T-Mobile Twitter-üzenetére; a munkatársat utóbb elbocsátották, mivel nem egyeztette az üzenetet a cégvezetéssel.