Ausztria és Svájc után Magyarországon is megjelenik a Red Bull Mobile, mint a Telenor új, külső mobil márkája.
A gyakorlatban július hatodikától indul az új brand termékeinek értékesítése a Telenor kiemelt üzleteiben: az energiaital-gyártó a hazai pályának számító Ausztriában 2008-tól a mobilkom austria (A1) infrastruktúráján belül működik. A terjeszkedés először Svájcban indult el, Magyarország harmadikként került fel az új márka térképére.

Sosem elég az Androidbul(l) | A Red Bull Mobile kezdetben három készüléktípussal és saját tarifacsomagokkal indít. A telefonok között egy saját márkás, androidos modell is található, ez a Huawei által gyártott, Red Bull dizájnnal ellátott RBM2, amelyen 320x480 képpont felbontású, 3,5 hüvelykes érintőképernyő található, a kommunikációért HSPA, Wi-Fi, Bluetooth felel, a készülékben beépített GPS működik, kamerája 3,2 megapixeles. Sajnos az előzetes információk szerint a telefonon csupán az Android 1.5-ös, tehát igen elavult változata fut. Emellett a Nokia 5230-as készüléke és a Samsung Galaxy Spica lesz választható.

Kétféle tarifacsomaggal indul a szolgáltatás: az 5490 forintos változatban (SimplyAll) 200 lebeszélhető percet, 200 sms/mms küldést, 200MB adatforgalmat kapunk, egy perc beszélgetés és egy szöveges üzenet ára 28 forint, az mms 128 forintba, egy megabájtnyi adat 5 forintba kerül. A 10 490 forintos tarifacsomagban (SimplyAll+) duplaannyi a lebeszélhető percek, elküldhető üzenetek száma és az adatforgalom nagysága, a beszélgetés percei és az üzenetek pedig 24 forintra módosulnak. Az első hónapban ráadásul igen erős kedvezményekkel lehet előfizetéssel együt készülékhez jutni (természetesen két éves hűség és egy éves tarifahűség elfogadásával). A pontos információk július elsején déltől érhetőek el a redbullmobile.hu oldalon.

Sosem elég a fiatalokbul(l) | A készülékek a piaci pozicionálás első jeleit tekintve a fiatalokat célozzák meg, a vásárlók a telefonokra előre telepített Red Bullos tartalmakat (elsősorban a márka által támogatott sporteseményekhez kapcsolódó videók és képeket) kapnak.

Anders Jensen, a Telenor Magyarország vezérigazgatója szerint az új márka annyiban különbözik a szintén általuk kínált djuice-tól, hogy azt még az önjálló keresettel nem rendelkező, 26 év alatti korosztálynak kínálják, míg a Red Bull Mobile-t ennél szélesebb, már önálló egzisztenciával rendelkező körnek szánják. A Telenor célja egyértelműen a felhasználói kör bővítése, melyhez meg kellett bolygatni a lényegében jó ideje megfagyott, háromszereplős mobilpiacot.

A Tesla bármelyik másik márkánál több halálos balesetben érintett

Az elmúlt években gyártott járműveket vizsgálva kiderült, hogy az amerikai utakon a Teslák az átlagosnál kétszer gyakrabban szerepelnek végzetes ütközésekben a megtett mérföldek arányában.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.