A Microsoft hatalmas reklámhadjárattal csábítaná át a Gmail felhasználókat az Outlook.com-hoz.
Az egymást zrikáló, beszólogatós reklámoknak már komoly hagyományai vannak az IT iparban. Elég csak az Apple-Samsung-Nokia időnként vicces, néha agresszív spotjaira gondolni, és a Microsoft sem szokott a szomszédba menni ötletekért, amikor a konkurenciát kell zargatni.

Válsatok, váltsatok!  A Microsoft tavaly nyáron mutatta be a Hotmail utódját, az Outlook.com webes levelezőrendszert, ami most érkezett el abba a szakaszba, hogy végre levehető róla a Preview címke. Ez tulajdonképpen a béta állapot megszűnését jelenti. Ezt a jelentős állomást a Microsoft egy alapos reklámkampánnyal szeretné megtámogatni. A mai naptól kezdve több millió dollárt fog költeni a redmondi vállalat a szolgáltatás népszerűsítésére, amit elsőként az USA-ban kezdenek el, és csak ezután következik a többi ország.



A Microsoft sokakat megosztó "Scroogled!" kampányának egyik videója

A reklámok hangvétele messze nem lesz annyira agresszív, mint a nemrégiben lefutott „Scroogled!” kampány, amelynek célja az volt, hogy a Gmail rendszerét rossz színben tüntesse fel. A videók arra irányították rá a figyelmet, hogy a Google levelezőrendszere minden e-mail minden egyes szavát átnézi, hogy aztán az alapján kínáljon hirdetéseket a fiók tulajdonosának. A Microsoft ezzel állította szemben az Outlook.com szolgáltatását, ahol ilyet nem tapasztalhatnak a felhasználók.

Már 60 millióan vannak  Dharmesh Mehta, az Outlook.com senior igazgatója úgy nyilatkozott a TheVerge újságíróinak, hogy  a váltást, illetve a kampányt megelőzően hónapokig dolgoztak a munkatársai azon, hogy megfelelő infrastruktúra álljon a rendszer mögött. „Jelen pillanatban 60 millió aktív felhasználóval rendelkezik az Outlook.com, de most nem várunk akkora ugrást a számukban, mint a bevezetést követő időszakban.”, avatta be a részletekbe a lapot Mehta. Az nem derült ki a beszélgetésből, hogy a 60 millió fióktulajdonos hogyan oszlik meg, de az igen, hogy nagy részük nem a hotmailes váltásból származik, hanem új regisztráló. Ezek egyharmada közvetlenül a Gmailből jön, a többiek pedig teljesen új e-mail címet hoztak létre, vagy egy másik webes szolgáltatást hagytak ott az Outlook.com kedvéért. 



A politikailak korrekt új reklám: Get going!

A kampány ezzel együtt legalább annyira irányul azokra a Hotmail felhasználókra, akik még nem váltottak az új fiókra, pedig az ő számuk is milliókban mérhető. Ez jelen pillanatban nem is lenne célszerű, hiszen, ha mindannyian egyszerre szeretnének váltani, akkor még a rendelkezésre álló tárhely sem lenne elegendő. A Microsoft várakozása szerint a nyár végére megtörténik a Hotmailről való váltás, de azok sem ragadnak ott, akik nem teszik meg a szükséges lépéseket, mivel az ő fiókjaik automatikusan frissülni fognak Outlook.com-ra.

Viszlát, Hotmail, helló, Outlook!
Tavasszal lelövik a Windows Live Messengert
Tipp: 5 ingyenes online feladatkezelő 

Az Outlook.com jelenlegi használói semmit nem fognak észlelni a folyamatokból, hacsak azt nem, hogy új funkciók jelennek meg az eszköztárban. Mehta elmondása szerint ilyen lesz a naptár kezelőfelületének megújítása, a Skype integráció videó hívással és üzenetküldéssel, sőt, a már korábban kiadott androidos alkalmazást is frissíteni fogják.

A Tesla bármelyik másik márkánál több halálos balesetben érintett

Az elmúlt években gyártott járműveket vizsgálva kiderült, hogy az amerikai utakon a Teslák az átlagosnál kétszer gyakrabban szerepelnek végzetes ütközésekben a megtett mérföldek arányában.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.