Már világszerte letölthető a Microsoft Dynamics CRM 2011 ügyfélnél telepített, illetve Microsoft-parterek hosting szolgáltatásán keresztül kínált változata.
A tervezettnél előbb megjelent változat a Microsoft Dynamics CRM Online legutolsó verzióját egészíti ki, a Dynamics CRM 2011-et igény szerinti (on-demand) szolgáltatásként nyújtva a microsoftos adatközpontokból. Az eredeti termék januárban jelent meg, és magyar nyelven is elérhető. A Microsoft Dynamics CRM 2011-hez az aktív Microsoft Frissítési Garanciával (Software Assurance) rendelkező ügyfelek a Microsoft Download Center szolgáltatáson keresztül férhetnek hozzá.

A gyártó a Dynamics CRM előnyei közül a "point and click" rendszerű konfigurációs lehetőséget, a vállalati szintű skálázhatóságot és a már meglévő alkalmazásokkal és adatbázisokkal való interoperabilitást emeli ki. A szoftvercég közleménye szerint az új verzió 150 ezer felhasználó egyidejű kiszolgálására képes a másodperc töredéke alatti válaszidővel.

Online újdonságok A kereskedelemben, a szolgáltatóiparban vagy az értékesítési területen dolgozókat beépített üzleti intelligencia és a valós idejű kezelőfelületek segítik az egyes folyamatokhoz kapcsolódó, irányított kommunikáció során. A hálózati funkciók között a Windows Azure interoperabilitás, a kontextuális Microsoft SharePoint dokumentumtárak és a Microsoft Dynamics Marketplace leegyszerűsíti a CRM rendszer konfigurálását és testre szabását.

A Humansoft Informatika Dynamics üzletágának vezetője, Pap Katalin szerint érdemes a CRM 2011 online változatával kezdeni az ismerkedést. Az értékesítési célokat támogató funkciók jól megismerhetők az egyszerűen testreszabható rendszerben, segítségével pedig lerövidülhet a kereskedelem-fejlesztési projektek megvalósítására fordított idő.

Harc az ügyfelekért A Microsoft komoly árversenyt folytat a sikeres Salesforce.com online ügyfélkapcsolat-kezelő szolgáltatással, és az olyan kihívókkal szemben is, mint az Oracle CRM On Demand szolgáltatása. A vállalat kedvezményes előfizetések mellett a legtöbb országban az akciós időszakban felhasználónként 200 dollár támogatást biztosít ahhoz, hogy az adataikat a CRM Online-ba migrálják. Utóbbit előre elkészített template-ekkel is támogatják, hogy a váltás minél gyorsabb lehessen.

Ingyen közösségi szolgáltatás vállalatoknak
Magyarul is elérhető a Microsoft Dynamics CRM Online

Ahogy az az online szoftverszolgáltatásoknál ma már alapkövetelmény, a Dynamics CRM Online ingyenesen kipróbálható egy 30 napos időszakban.

42. Körkapcsolás: Mi és az MI

Mekkora teret hagy a projektmenedzsereknek a mesterséges intelligencia? Többek között erre az aktuális kérdésre keresték a választ a PMSZ rendezvényén.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.