Hétfőtől a világ 40 országában, köztük nálunk is használható a Microsoft Dynamics CRM Online ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer, a redmondi óriás a Salesforce.com és az Oracle CRM on Demand szolgáltatásaival szeretné felvenni a versenyt.
Hétfőtől világ 40 országában, köztül hazánkban, magyar nyelven is elérhető a Dynamics CRM Online szoftverszolgáltatása - jelentette be magyar idő szerint hétfőn délután Steve Ballmer, a Microsoft vezérigazgatója. Az online szoftverszolgáltatás az ügyfélkapcsolatok kezelésére kifejlesztett Dynamics CRM 2011 számítási felhőben futó verziója.

Az online elérhető funkciókat kínáló változat mind az értékesítési, mind az ügyfélszolgálati, mind a marketing funkciók területén sok újdonságot kínál elődjéhez képest. A Microsoft Outlookkal integrálható ügyfélkapcsolat-kezelő (Customer Relationship Management - CRM) alkalmazásban többek között listanézetekbe, vállalati értékesítési előrejelzésbe illesztett grafikus riportok, teljesítmény- és célkitűzés-kezelési megoldások találhatók.

Számos hálózati funkció, többek között Windows Azure-integráció, környezetfüggő Microsoft SharePoint dokumentumtárak, a megosztott dokumentumok támogatása, valamint Microsoft Dynamics Marketplace szolgáltatás is szerepel az újdonságok között.

A Microsoft Dynamics CRM Online bétaverziója tavaly szeptembertől volt elérhető, azóta 11500 felhasználó és 2 ezer partner tesztelte. A szolgáltatás használatához a Microsoft Internet Explorer 7-es vagy újabb verziója szükséges.

A Microsoft Dynamics CRM 2011 helyben telepíthető, illetve a partnerek által hosztolt szolgáltatásként bérelhető változata február 28-tól lesz elérhető világszerte. Az online és a telepített verzió között igény szerint a cég ígérete szerint rendkívül gyorsan, akár perceken belül lehet majd váltani.

Árral támad A Microsoft bevallottan szeretné felvenni a kesztyűt az utóbbi évtizedben világszerte - így itthon is - nagy népszerűségre szert tett Salesforce.com online ügyfélkapcsolat-kezelő szolgáltatással, valamint az olyan tőkeerős kihívókkal szemben, mint az Oracle CRM On Demand szolgáltatása.

Annak reményében, hogy a két cégtől jelentős számú ügyfelet halásszon, a szolgáltatást váltókat több szempontból kívánja ösztönözni a redmondi szoftveróriás:  a Microsoft Dynamics CRM Online előfizetési díja június 30-ig kedvezményes, felhasználónként és havonta 31 euró (34 dollár), míg az akciós időszak után pedig felhasználónként 41 euró/hó (44 dollár/hó). Összehasonlításképpen: a Salesforce.com 65, illetve 125 dolláros felhasználónkénti havidíjért kínálja a szolgáltatásának Professional, illetve Enterprise kiadásait, míg az Oracle CRM on Demand havi árazása 75 dollártól indul.

A Microsoft emellett a legtöbb országban az akciós időszakban felhasználónként 200 dollár támogatást biztosít ahhoz, hogy az adataikat a CRM Online-ba migrálják. A migrációt emellett előre tervezett template-kkel támogatják, így a váltás jelentősen lerövidülhet. Ahogy az az online szoftverszolgáltatásoknál már alapkövetelmény, a Dynamics CRM Online is 30 napig ingyenesen próbálható ki.

Office 365: mindent bele szolgáltatás a Microsofttól
200 dollár fejpénzt ajánl a Microsoft a Dynamicsra váltóknak
Profi ügyfélkezelő rendszerek havidíjért

Közös kódkészlet A Bitportnak telefoninterjút adott Bill Patterson, a Microsoft termékkezelésért felelős igazgatója, aki szerint a Microsoft CRM rendszerének legfőbb előnye a versenytársakhoz képest, hogy az online, illetve a telepített változat teljesen azonos kódkészletre épül, így a későbbiekben rövid idő alatt lehet váltani, ha a vállalat úgy dönt, hogy ezután házon belül szeretné üzemeltetni az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerét.

Hozzátette: a szolgáltatást nem csak kis- és közepes vállalkozások, de nagyvállalatok számára is kínálják, ilyen szempontból tehát az Oracle nagyvállalati rendszerével, a Siebellel is versenyre szeretnének kelni. Bill Patterson kiemelte: az innovációk jelentős része arra irányul, hogy a szervezetek minél könnyebben használatba tudják venni a szolgáltatást. Emellett a szolgáltatás a kritikus üzleti információkhoz azonnali hozzáférést tesz lehetővé a fejlett üzleti intelligencia révén.

Az online szolgáltatással tovább javítható az üzleti termelékenység: az ügyfélkezelési folyamatokat be lehet építeni a webes szolgáltatásokba; emellett az egyének számára is hatékony munkavégzést tesz majd lehetővé, hogy teljes mértékben integrálható lesz a szolgáltatás a tavasszal megjelenő Office 365 szolgáltatással (amelyben a Sharepoint, a Lync és az Office online verziói lesznek elérhetők) - húzta alá a Microsoft termékkezelési igazgatója.

Az adatkezelési szabályozásoknak is meg tudnak felelni a felhasználó cégek, mivel választható, hogy a világszerte található adatközpontok közül mely országban, illetve kontinensen tárolják az adatokat, sőt, a cégek akár saját privát felhőjükben is futtathatják az online szolgáltatást.

Egy sales menedzser tipikus napja - a Switched-Online demója a Microsoft Dynamics CRM 2011 Online szolgáltatásról [angolul]

Harry Smithnek hívnak? Akkor buktad ezt a szoftvermérnöki állást!

A mesterséges intelligenciát használó toborzószoftverek állítólag nem szeretik az angolszász nevet viselő férfi jelölteket.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.