Megirigyelvén az okostelefonokra fejlesztett alkalmazások növekvő bevételeit, a Volkswagen is megpróbálkozik egy letöltős modellel. Az újra csatasorba álló A2-est applikációk segítségével lehet majd személyre szabni.
A Financial Times értesülései szerint a 2000-től öt évig gyártott, majd leállított A2-es modell újra visszatér az Audi kínálatába, ráadásul korszakalkotó szoftveres újításokkal. A hírek szerint a modell tulajdonosai az okostelefonoknál már megszokott módon, applikációk letöltésével tehetik egyedivé, saját stílusuknak mindinkább megfelelővé a kocsi belső terét, tulajdonságait és vezetési stílusát.


Cégünk mindig az Ön rendelkezésére áll, asszonyom!
| A több egyéb műszaki újdonsággal is büszkélkedő, nagyvárosi környezetre optimalizált A2-es alapbeállításait a vásárlók letölthető szoftverek segítségével számos módon megváltoztathatják majd – nyilatkozta a pénzügyi lapnak az autógyártó marketingfőnöke. Példaként személyre szabott navigációt, keményebb felfüggesztési beállításokat és az ülésfűtést említette. Utóbbi mondjuk nem világos, hogy került a többi közé, és pontosan miért is jó az, ha a vásárlónak egy eleve kifizetett lehetőséget szoftver letöltésével lehet ki-be kapcsolnia.

Mindenesetre a gyártó már több helyszínen megkezdte a koncepció tesztelését, hogy az a vásárlói igényeket a lehető legjobban kielégítse. Az Audit készítő Volkswagen szerint az A2 a „városi közlekedés futurisztikus interpretációja” lesz.

Audi App Store | Ha az elképzelések megvalósulnak, az Audi valószínűleg megnyitja saját applikációs boltját, amin keresztül pótlólagos bevételekhez juthat. A nem túl jó állapotban lévő autógyártó iparban érdekelt cégnek ez nyilvánvalóan óriási lehetőség arra, hogy javítson nyereségességén.

A nyilatkozó marketinges szerint az ötlet a használt A2-esek értékét is növelni fogja, hiszen az új tulajdonos számára adva lesz a lehetőség, hogy igényeire szabja a kocsit. Lényegesen egyszerűbben és olcsóbban, mint mondjuk abban az esetben, ha a színével nem lenne kibékülve.

A Tesla bármelyik másik márkánál több halálos balesetben érintett

Az elmúlt években gyártott járműveket vizsgálva kiderült, hogy az amerikai utakon a Teslák az átlagosnál kétszer gyakrabban szerepelnek végzetes ütközésekben a megtett mérföldek arányában.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.