Finoman szólva sem volt eddig panasz a Pinterest növekedésére, de a nyílt regisztráció újabb lökést adhat a rakétázásnak.
Az ügyes képmegosztásra és linkgyűjtögetésre épülő
Pinterestről már év elején
beszámoltunk, amikor kizárólag előzetes jelentkezéssel és azt követő meghívással lehetett bekerülni a felhasználók közé. A megfelelő szemlélettel
üzleti felhasználásra is alkalmas platform az eltelt hónapok alatt gyakorlatilag az egekbe lőtte magát. Alig több mint két évvel az indulása után már
napi 4 millió egyedi látogatónál tartott tavasszal.
A közösségi oldal mostantól azonban már nem ragaszkodik a lassított felvételhez, hanem bárki csatlakozhat a közösséghez facebookos vagy twitteres fiókjával. De akinek megfelelőbb, egy sima email megadásával is elkezdheti a képek tűzögetését virtuális falaira.
A lépéssel eddig nyilvánvalóan azért kellett várni, mert a kiszolgáló infrasturktúrát fel kellett készíteni az extrém terhelésre. A tavasszal 1,5 milliárdos cégértékre taksált Pinterest azonban bizonyosan tudott valamit költeni fejlesztésre az elmúlt időszakban. Például a legutóbb, májusi befektetői kalapozásból összejött 120 millió dollárból.